duminică, 6 ianuarie 2013

Veveriţa şi seminţele

        M-am animălit. Nu, nu... staţi calmi, nu m-am transformat în cine ştie ce animal mutant cu 7 capete, 4 picioare, 8 guri, 19 ochi şi 2 mâini. Nu... da, hai să vă arăt şi vouă ceea ce am văzut eu. Nu, nu am văzut nici luminiţa de la capătul tunelului, nici vreun balaur...  nu l-am văzut nici pe Făt-Frumos. Am văzut asta:
%&¤%/&(% fuuu... parcă numai youtube există... în fine, uite link aici: http://www.vplay.ro/watch/ezzmd2mq/ . Nu-i aşa că-i o pufoşenie? Cee??? A zis cineva că nu e? Sper să vă răzgândiţi că altfel mă transform în animalul ăla mutant pe care l-am descris mai sus şi vă... eh, văd eu ce vă fac.
        Care-i legătura dintre mine şi veveriţa aia?
Simplu :)). Acum sparg seminţe şi o fac cam ca veveriţa aia, doar că eu le sparg doar cu o mână... ailaltă  nu-mi trebuie.
        Ce zice veveriţa:
"Cee...??!! Ceee...? Seminţe..?? Ia să încerc... Uuu... ce bune, ce bune. Încă una, încă una... Mmmm... ce bune, ce aromă. Uite, uite cum mestec... Uiteeee!!! Mieeezz!!! Sparg, sparg... mna, mna, mna!! Seminţe, seminţe!! Mna, mna, mna! Ce bune, ce bune, ce bune!!! 
Frate, frate... staii!! Ce-mi faci?? Gata seminţele?! Gata?!! Seminţe?? Unde...??!!! Serios, nu mai ai seminţe?"
        Neah, nu semăn eu cu veveriţa aia. :)) Poate semăn totuşi la ochi şi la spart seminţe. Voi nu aţi văzut ce blăniţă şi ce codiţă avea veveriţuica aia? Cum să nu-ţi vină să o smotoceşti? Eu aş dormi cu ea :D.



3 comentarii:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.