vineri, 18 ianuarie 2013

Şcoală

15 ianuarie
Cică azi e ziua lui Mihai Eminescu.
Ne întreabă profa de geografie: "Ce sărbătorim noi azi?". Unu' mai din spate: "Ziua javrei. La mulţi ani E.!" (E. fiind unul dintre nesuferiţii clasei).
Într-una din pauze, al doilea nesuferit din clasă... mânca prosciutto crudo, după cum spunea el. Un coleg: "Bă... bă mi-e scârbă. Canibalule! Mâine-poimâine ne mănânci şi pe noi p'aici..."
Profu' de engleză către noul coleg: "Nu ştiu cum făceai tu engleza, dar aici se învaţă. Aici se învaţă engleza." În gândul meu şi a lu' Flori: "Da, da, da... cum să nu!".
Am scăpat şi de chimie pe săptămâna asta... A fost bine. A întârziat profu' că fusese consiliu :D. Şi nouă tare rău ne-a părut...! Tare rău...!!!
Şi v-am zis că am început semestrul cu bine. Azi am plecat de la ultimele 2 ore. Fizică şi sport. M. îl sună pe profu' de fizică: "Domn' profesor, mai suntem 5 în clasă. Ce facem? Plecăm?". Dap, "eram 5"... eram vreo 12 de fapt.
Când să plecăm, poarta de la elevi închisă... am ieşit pe la profesori. Bigi: "Sunteţi învoite?". Şi chiar dacă nu eram învoite, puteam strecura o minciună... că nu cred că se ducea el să caute profesorii ăia să-i întrebe dacă ne-au învoit...

16 ianuarie
Nu ştiu cum, dar grupa în care sunt eu îi inspiră cred că profei de franceză un chef nebun de oră. Nu ştiu ce fac la ore grupa cealaltă de una-două îi auzi că nu au făcut ora. E ceva dubios la mijloc.
Profa: "Ce culori vă plac vouă?"
Unul din nesuferiţi: "Negru."
Profa: "Negru e aşa... pentru ocazii..."
Nesuferitul: "Păi mie-mi place negru... îmi place coliva..."
În prima oră de info s-a trezit profa că vrea să facă o schimbare în laborator. Că vrea ea să aranjeze nu ştiu cum birourile şi să facă şi să dreagă... După ce i-a chinuit pe băieţi (şi să nu vă imaginaţi că monitoarele sunt LCD-uri... nu măi, sunt d'alea care ocupă 2 locuri... şi birourile te omoară) învârtind birourile de 5 cărţi şi jumătate şi 7 cărţi şi jumătate (dap, a măsurat cu cartea... :D) a plasat încă un birou pe mijloc. A venit scorpia de laborantă:
Scorpia: "De unde prelungitor? Şi nu se poate ca să treacă cablu' prin mijlocul sălii. Se încalcă protecţia muncii."
Cred că dacă eram băiat săream la gâtu' ei...
Aaa.. a mai venit şi femeia de serviciu să măture pe acolo. Şi avea un făraş... semăna cu coperta caietelor mele :)). Da, era o copertă de caiet. A doua oră de info ne-a predat...
Apoi istoria. Când nu o să am somn o să-l chem pe profu' ăsta să-mi vorbească. Nu se auzea nici musca, parcă zici că împrăştiase cineva praf magic de adormit...
Dar la mate ne-a revenit glăsicioru'. Nesuferiţii au luat 2, în sfârşit, la mate. Ăsta e al treilea an în care fac gălăgie la ore şi abia acum s-a sătura şi profu' să-i tot păsuiască.
Păs... păs... :))
"Aia e bufniţa lu' Simona..."
"Bufniţa lu' Simona, cioara lu' Cocoş..."
"Fiecare cu pasărea lui."
"Fiecare cu păsărica lui."
"Pasăre!"
"Păsărică... Păi şi băieţii?"
"Au şi ei pasărea lor..."
Discuţia s-a petrecut în pauză, nu în oră...

17 ianuarie
Am început ziua în forţă cu o oră de info. A ieşit un coleg la tablă, la insistenţele profei... şi nah, lângă profă simţi că te pierzi şi deja te aştepţi să-ţi spun: "Mă dobitocule!", dar a fost calmă. Am mai făcut ceva chestii p'acolo şi s-a terminat ora. Apoi religia. Rugăciunea, apoi discuţii...
Unul din nesuferiţi: "Am citi pe net că atunci când dăm dracu, are mai multă energie... energie negativă şi pozitivă..."
Profa: "Atunci când dăm răilor, diavolul pune stăpânire pe ei."
X: "Ăsta, ăsta de jos... de la subsol."
O colegă: "El a fost Lucifer şi a fost cel mai iubit înger... şi..."
X: "Şi a luat liftu' şi s-a dus jos."
Şi cică dacă ne ducem la 6 liturghii şi apoi i le povestim ne pune 10. Prefer să învăţ :D.
Aaa... şi ne-a zis şi de o nouă "lege" în şcoală. Clasele cele mai murdare vor primi amendă. Şi întrebarea este: cine va plăti amenda? Elevii sigur nu o vor plăti... şi până la urmă alde tanti cu mătura (nu, nu vrăjitoarele) ce fac? Răspun: beau cafeaua, îşi mai fac o unghie... eehh... ele are treabă.
După religie, iar info. După ce am ajuns în culcuşul scorpiei (AEL, teritoriul laborantei de info şi o sală destul de întunecată...) profa îi zice lui M: "Treci la tablă şi scrie astea dacă tot scrii frumos şi ordonat!" Schimb de priviri cu Flori... V-aţi prins? E vorba de scris... Noroc că a ajuns până la jumătatea tablei... Ce am învăţat nou la info? Şirul lui Fibonacci, funcţia Ackermann, despre polinoamele Legendre, Cebasev şi Hermite. Să mai zic că funcţia Ackermann a devenit funcţia Suleiman în mintea unor idioţi? Dap, funcţia Suleiman... Fraatteee!!!
Profa: "La ce te uiţi măh? La ciori?"
Unul din nesuferiţi: "Nu doamna, mă uitam la becu' ăla..."
La română profa a pus botic că au îndrăznit nişte specimene sub dezvoltate să-şi mişte puţin muşchii faciali într-un zâmbet strâmb... Că vezi dom'le că de ce au râs, că e nesimţire. E cam supălăcioasă profa asta. Şi ne-a dat de învăţat 20 de strofe din Luceafărul (nu, nu pedeapsă) şi cine vrea 10 să-l înveţe pe tot până luni.
Pe urmă biiiooo!!! Cât de frumoasă e ora de bio! Înveţi cuvinte noi pentru spânzurătoarea. Adenohipofiză, casexie (mă întreb dacă am scris bine), triodotironină, melanocitostimulator şi dacă mai caut prin caiet fac o listă :)).
Descriere pentru unul dintre nesuferiţi:
"Hiposecreţia de hormoni tiroidieni la copil produce nanismul tiroidian (cretinismul) manifestat prin talie redusă şi activitate intelectuală redusă". Şi acum am făcut legătura cu întrebarea pusă de el profei înainte să predea despre tiroidă: "Doamna, se moare de la tiroidă?".
Profa: "Creşterea extremităţilor corpului şi mărirea organelor...".
O colegă începe să zâmbească. Profa: "Nu organele la care te gândeşti tu."

Dimineaţă mi-am luat covrigi şi era să-i cer lu' tanti aia "3 maci cu susan". Am învăţat din Luceafăr... "Şi împle cuplele cu vin..."

18 ianuarie
Zi mai relaxantă ca vinerea nu există. Două ore de mate, două de fizică (adică prin traducere... două ore de stat degeaba) şi una bucată română.
La mate nişte exerciţii în care ne-am derivat compus, la fizică unii şi-au făcut tema la mate, alţii şi-au întins părul, alţii s-au jucat... Iar la română au lipsit vreo 7. De ce? A băgat Luceafăru' frica-n ei.
Discuţie între câteva colege:
A: "Eşti lesbi?"
B: "Nuuuu!!!"
C: "Eeee... nuu!! D'aia mă atingi pe sub bancă!"
B: "Euuu? Du-te d'aici!"
A către C: "Şi tu eşti, nu?"
C: "Nuuuu!!!"
A: "Amândouă trebuie să fie lesbi nu? Sau... una lesbi şi una bisexuală..."
* Discuţia de mai sus a avut loc, dar nu e nimic adevărat în ea... Adică, cine ştie?! :>*
O colegă: "Să-mi bag p**a." Şi intersexuali în clasă...

Cam atât pe săptămâna asta...

6 comentarii:

  1. Ai un umor aparte.Şi chiar am râs ca o nebună la faza cu profa de biologie.&Mi-aş dori şi eu colegi ca ai tăi.
    Xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci ;;).
      :)) Îţi cedez o parte din colegii mei cu cea mai mare plăcere :D.

      Ștergere
  2. Aoleu ..am ras o gramada :)).Suntem niste amuzanti!

    RăspundețiȘtergere
  3. vai cat am putut sa rad:)) app ti-am zis ca o sa invete tot luceafarul:))

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.