luni, 10 iunie 2013

Eu şi mâncarea

              Oamenii normali când se aşază la masă mănân ca nişte omi normali (şi au grijă să nu creeze cacofonii...). Omii normali mănâncă două feluri de păpică. Omii normali folosesc cuţitul pentru a felia pâine (asta în cazul în care nu e deja feliată). Omii normali stau frumos la masă şi mănâncă cum trebuie. Omii normali nu se plimbă toată casa cu mâncarea în mână. Omii normali nu amestecă mănâncare pe principiul: "Oricum, tot acolo ajunge". Omii normali nu se grăbesc când mănâncă. Omii normali nu citesc, tastează, vorbesc atunci când mănâncă.

              Ar fi mai multe de spus despre omii normali, dar eu cum nu fac parte din categoria omilor normali atunci când vine vorba de mâncat... mă abţin să mai spun ceva.
Eu mănânc după principiul: "Pune asta şi asta, da' merge şi asta... că oricum tot acolo ajunge". Şi aşa ajung să mănânc una bucată friptură/şniţel din piept de pui/creieraş de porc, şuncă presată, cu muştar, brânză (de mai multe feluri), roşii, castraveţi, salată şi dacă mai găsesc câte ceva, mai are loc... toate înghesuite în jumătate de pâine, că doar nu o să stau acum să stric cuţitul tăind în mii de feliuţe pâinea. Cineva mi-a zis că ar vrea să existe o pastilă pe care să o iei şi să-ţi ţină de foame, că s-a săturat de mâncare. Eu am zis că nu. Nu aş vrea să existe pentru că mie îmi place mâncarea... îmi place să o combin în înşpemii de feluri (cred că şi din cauza asta mi se mai face rău). Îmi place să o mănânc în fugă şi mă rezum la un singur fel de mâncare pe care îl mănânc plimbându-mă prin toată casa. Nu e indicat să staţi cu mine la masă... pentru că masa mea e mobilă.
De ce am scris asta? Când am început să scriu asta mâncam... şi nu, nu am calculatorul în bucătărie.
Mai sunt şi alţii ca mine? Adică tre' să mai fie, că doar nu sunt eu singura ciudată care nu mănâncă la bucătărie... :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.