miercuri, 12 iunie 2013

Ştirile din viitor

              Vor veni şi texte mai normale, care să transmită anumite sentimente trăiri şi emoţii din viaţa acestui mic visător, texte prin care ficţiunea se împleteşte într-un mod plăcut cu realitatea. (dap, am greşit genu', da nu-i bai). Staţi pe aproape. Până atunci urmează publicitate şi ştiri pentru viitor.
              Băi, lăsând gluma la o parte... dacă ajung jurnalistă, o să am şi eu globul meu magic. De ce glob magic? Nah, păi nişte fiinţe de la o fabrică de hârtie igienică, şerveţele nazale, şerveţele de masă cu imprimeuri pentru anumite sărbători (Crăciun, Paşte, înmormântare soacrei)... (fabrica se numeşte Cancan), au glob magic. Păi ei au glob magic pentru că numai nişte fiinţe ca ei ar putea scrie o ştire despre ce s-a întâmplat în data de 30 iunie... noi, ăştia normali şi cu ceva mai mulţi neuroni, abia suntem în 12 iunie.



                Adică dom'le, îţi dai seama? 30 iunie băăii!! Ăştia-s ca mayasii. Mă întreb, oare câte vedete vor apela la ei acum ca să le spună când vor muri? Mă întreb, oare câţi neuroni are specimenu' care a scris? Mă întreb, oare ce a făcut specimenu' când a scris articolul? Mă întreb, oare specimenul o fi dat copi-paşte de pe undeva şi nu a mai gândit ce scrie? (nu că ar gândi mulţi ce scriu... da' ca chestie).

                Şi uite aşa o să apară o nouă "modă" în mass-media... şi anume, "Ştirile din viitor". Vrei să ştii azi ce se va întâmpla peste 20 de zile cu Bianca Drăguşanu? Vrei să ştii dacă i se vor amputa picioarele? (da' mai bine i s-ar mai adăuga nişte neuroni...) Vrei să ştii acum dacă operaţia de implantare a firelor de păr a lui Trăistariu care va avea loc peste 50 de ani va reuşi? Vrei să ştii dacă la anu' cuplul Bahmu-Prigonă va mai fi împreun? Vrei să ştii tot ceea ce ţine de viitor? Uită de Mama Omida! Uită de vraci, vârcolaci şi incantaţii! Suntem aici, acum şi oricând... 26 de ore din 8 zile pe săptămână. Noi facem ziua mai lungă şi aflăm ştirile înaintea oricui. Apelează cu încredere la noi! Garantăm orice ghicire! Ofertă! Vii acum şi îţi ghicim viitorul vedetei tale de suflet pentru următorii 5 ani.

Aşa ştiri să tot ai... Şi nenea ăla a fost înmormântat pe 30 mai, băi... voi, ăştia...
Şi acum linişte, că am temă la religie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.