sâmbătă, 15 iunie 2013

Ştiri de ultimă oră

Iar încep cu prostii, dar nu-i stres, pentru că timpul meu e pus pe "stop" şi îi dau drumul când vreau eu fără a pierde nici măcar o secundă din timpul ăsta preţios.

              Cred că nu mai e un secret pentru nimeni faptul că cel care a demonstrat la un moment dat că nu e gay  şi-a făcut o operaţie pentru a-şi implanta nişte fire amărâte de păr, pentru că vezi domn'le... noi estem vedete şi de la atâta stres ne pică păru şi noi cum avem bani, bani muuulţi... ne permitem să ne punem chiar şi fire de aur dacă vrem, dar noi nu vrem. Clar?
              Zilele acestea însă, Mihai Trăistariu (cel despre care este vorba pe aici, în caz că nu v-aţi prins) a trecut printr-o situaţia (citez) "comico-amuzantă" atunci când domnul cu chelie şi-a înghiţit un dinte.

              Cercetătorii britanici au intrat imediat pe fir şi au realizat mai multe cercetări ştiinţifice în care au demonstrat faptul că Mihai Trăistariu are un început de bătrânită specifică vedetelor. Cercetătorii britanici au arătat faptul că îmbătrânirea lui a început de la podoaba capilară, apoi s-a mutat la dinţi, iar în decurs de câţiva ani (asta în cazul în care e norocos, dacă nu e... atunci în decurs de câteva luni) îmbătrânirea lui se va muta mai jos şi vom suferi alături de el atunci când ne va spune tuturor că e impotent.
              Mihai a fost foarte amuzat de situaţia lui şi a povestit chiar cu zâmbetul pe buze cum şi-a pierdut el un dinţişor (unii zic că era de lapte).
"Eram cu o domnişoară pe care o agăţasem într-un club de fiţe. A trebuit doar să-mi  flutur puţin pletele şi imediat domnişoara mi-a căzut în braţe. Am dus-o în camera mea şi am dorit să încercăm noi poziţii încă neapărute în Kamasutra. Eh, şi aici a fost momentul penibil. Am vrut să o sărut cu mult patos pe domnişoară, dar am simţit ceva în gură... Crezând că domnişoara a vrut să-şi împartă gumiţa de mestecat cu gust de pepene galben combinat cu usturoi, am înghiţit fără să mă gândesc că poate fi un dinte. Imediat cum am terminat cu domnişoara, m-am dus în baie şi am continuat să-mi privesc dezamăgit podoaba capilară şi de nervi am început să mă strâmb în oglindă văzând că nu a crescut nimic pe acolo. Acesta a fost şi momentul în care mi-am dat seama că nu mai am un dinte. Imediat m-am dus la dentist şi am rugat-o pe asistenta dumnealui să mă ţină de mână, cât timp domnul doctor îmi implata un dinte de la o bătrânică foarte generoasă care tocmai ce murise. Nu am simţit nimic. Nu îmi vine să cred că atâţia ani am fugit de dentist. Chiar nu îmi vine să cred. O să mai revin la domnul doctor, pentru că la fiecare vizită dumnealui dă câte o acadea pe care o pot suge savura în timp ce mă privesc în oglindă în speranţa că părul meu va începe să crească. Recomand tuturor să meargă la dentist. Şi ca să vedeţi ce dinţi am, o să-mi fac şi o poză."
Aşa şi-a încheiat artistul povestea "comico-amuzantă".
             Deja îmi imaginez câtă vâlvă se va face atunci când îi va creşte primul fir de păr sau atunci când "bătrânita" va coborî mai jos.
Pe noi, oamenii normali, nu ne bagă nimeni în seamă atunci când ne cade părul de la atâta stres... că deh, noi avem examene, avem de plătit facturi, de hrănit familia, ne mai vine soacra pe cap, trebuie să ascultăm cu vecinu' de sub noi se distrează cu bormaşina din dotare iar vecinul de deasupra noastră petrece pe manele...
Lăsând astea la o parte, ştirile viitorului vor fi din ce în ce mai banale, gen:
"Astăzi au fost temperaturi foarte ridicate şi din cauza aceasta boscheţii de pe marginea drumurilor s-au oflitit, iar Pamfile s-a dus la mănăstire pentru a scoate demonul din ea. Din alte ştiri aflăm că s-a scumpit kilogramul de cartofi pentru că arabii au crescut preţul la petrol şi din cauza aceasta mor pe capete gândacii de colorado deoarece, spun ei, nu îşi mai permit să plătească chiria pentru cartofii pe care-i distrug şi din această cauză bătrânii care au pensii mici s-au gândit că ar fi bine să se arunce în faţa maşinilor pentru a încheia socotelile cu viaţa."
             Ştiri pline de interes, care transmit foarte multe informaţii fără de care neuronul nostru singuratic nu poate trăi. Noroc că există vedetele şi jurnaliştii ăştia care ne hrănesc celula cu informaţii noi şi interesante... Trăiască mass-media şi poate într-un sfârşit îi va creşte părul lui Trăistariu... ca să mai avem şi noi nişte ştiri interesante...

Un comentariu:

  1. ce nu face omul sa se mai vada la teve sau prin ziare de genul libertatea sau cancan

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.