vineri, 9 august 2013

Dulce monolog*

               Hei, şterge-ţi unghiile verzi şi ai grijă să nu verşi din nou acetona pe jos sau pe tine... sau pe cărţi. Trebuia să le duci ieri la bibliotecă, apropo!
Uite, ai o oră să te distrezi. Să ţipi, să râzi, să cânţi, să dansezi, să faci tot ce ţi-ar trece prin cap. Chiar să încerci şi băutura aia nouă. Poţi să şi fumezi. Aaa, nu îţi place. Ok, renunţăm la fumat.
Dar grăbeşte-te cu unghiile alea. Nu mai sta încruntată. Mergi calumea. Încalţă-te cu acei pantofi sport... că doar ce contează că ai o rochie elegantă pe tine, oricum ţie îţi stă bine cu orice.
Aşa, acum îţi poţi face unghiile negre. Vezi, e mai bine aşa. Îţi e cald, te cred. Prinde-ţi  părul! Hai, mai bea o gură de suc cu multe chimicale. 


              De când te cunosc eu pe tine? O lună, două, un an, cinci, o viaţă?! Mai are vreun rost?
Stai nemişcată să te desenez. Da, poţi sta şi îmbrăcată... ştiu că îţi place să pozezi nud sau aproape nud.
             Încep cu forma feţei. Hei, nu te mai strâmba, nu vei ieşi bine. Aşa, stai nemişcată, încăpăţânat-o! Forma feţei... ochii mari, aşa cum îmi plac mie, buzele... şi ele mari. Ţi-am zis să nu te mai mişti. Ştiu că vrei să mă săruţi... şi eu vreau, dar aşteaptă să termin şi apoi o să te sărut până vei rămâne fără respiraţie.
             Gâtul, umerii... ce te-aş mai săruta pe gât. Te-aş muşca precum un vampir... Cobor şi îţi desenez sânii. M-aş juca cu ei până ţi-ar amorţi. Îmi plac cum se văd printr-un tricou de-al meu... Cum un umărul îţi stă gol şi mă roagă să-l ating cu buzele mele... Ar fi plăcut, nu? Te-aş săruta şi acum... Şi o să te sărut pentru că nu mă pot abţine să nu te ating, să nu te simt lipită de trupul meu în timp ce buzele noastre se joacă împreună. Îţi place, nu? Nu minţi! Aşa! Hai, urcă-te pe mine şi nu-ţi mai ascunde sânii. I-am văzut de multe ori... ştiu gustul fiecărei părticele din ei, dar tot nu mă satur. Nu, nu pleca. Nu te ridica, te rog! Mai stai... Ce vrei să faci? Îngheţată?! Pentru ce? Da, ştiu că se topeşte pe pielea ta fierbinte, iar eu va trebui să te curăţ... şi o voi face cu mare plăcere. Aşa... e bine? Mmm... cât îmi placi când faci lucruri din astea. Oh, vrei şi mai sus... vrei să te sărut... Te sărut, scumpo! Pe buze, pe gât, pe umeri, pe piept... stai liniştită... cobor. Ştiu că îţi place...
Ce-ţi mai  place să stai în braţele mele şi să te  joci în părul meu... să îţi lipeşti fruntea de a mea şi să îmi atingi buzele... doar să mi le atingi. Eşti rea când doar mă atingi, dar mă faci să mă simt mai bine... Ah, aşa, sărută-mă! Vreau ca azi să ne sărutăm ore în continuu...
              Mi-a fost dor de gustul buzelor tale, de corpul tău delicat, de ochii tăi mari şi buzele care sunt mereu gata să mă facă să-mi doresc să te simt în braţele mele...
Eşti minunată!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.