luni, 5 august 2013

Visul unei nopţi de vară*

                    "Nu ai fost înzestrat cu frumuseţe divină, nici cu o minte de geniu. Poate că ochii tăi nu sunt cei la care am visat, iar buzele tale poate nu sunt cele mai apetisante.... Nu ai un corp de atlet, nici banii unui milionar şi nici cel mai curat suflet...
                     Dar crede-mă că nu mă interesează toate astea. Eu te consider frumos, deştept, dulce şi romantic... şi nimeni şi nimic nu mă va face să cred altceva. Aş vrea să te pup pe un obraz, iar buzele mele să simtă barba ta aspră. De fiecare dată când te-aş pupa pe obraji, aş închide ochii şi mi-aş permite să mă desprind de realitate şi să visez...
                     Te-aş privi în ochi şi aş zâmbi. M-aş pierde în ei, iar inima ar începe să-mi bată cu putere, iar fluturaşii mi-ar invada trupul... şi aş şti că simpla ta privire mă face să mă înroşesc... şi îţi spun sincer că îţi iubesc ochii şi privirea.

                     Sunt sigură că buzele tale nu sunt cele mai apetisante, dar dacă ai reuşit să mă faci să-mi doresc să le simt pe pielea mea la orice oră din zi şi din noapte... crede-mă că le iubesc şi pe ele şi le-aş săruta până când mi-ai spune să mă opresc, pentru că te dor. Poate doar atunci mi-aş dezlipi buzele de ale tale... poate...
                    M-aş juca în părul tău în timp ce aş sta în  braţele tale şi ţi-aş povesti toate lucrurile pe care le-am văzut şi le-am făcut în ziua aceea. Te-aş săruta pe frunte şi ţi-aş spune că eşti cel mai special pentru mine.
                   Nu ai o minte de geniu, dar ştiu că mereu ai fi în stare să îmi dai un sfat şi să îmi spui ce ar fi bine să fac. Să ştii că nu mi-aş fi dorit să fii un geniu, pentru că un geniu şi-ar fi dorit o persoană la fel ca el... Nu e nevoie să decoperi noi tehnologii şi seruri anti-îmbătrânire... te vreau aşa cum eşti... Un băiat deştept şi modest, care ştie să aprecieze adevăratele valori ale oamenilor şi nu vrea să iasă cu o fată doar pentru că are sânii mari...
                  Ai un suflet minunat, să ştii. Nu, nu eşti perfect... nici nu mi-aş fi dorit să fii perfect, în cazul în care perfecţiunea ar fi existat. Fiecare om are defectele sale şi asta ne face mai speciali... Special eşti şi tu, te rog să mă crezi, doar că mulţi nu ştiu să aprecieze ceea ce ar merita cu adevărat. Suntem învăţaţi să apreciem oamenii care ies în evidenţă, nu oamenii care stau ascunşi aşteptând să îi găsească cineva şi să-i scoată la lumină.
                 Corpul tău nu e cel mai frumos, dar e cel pe care aş vrea să îl strâng în braţe în fiecare moment... Cel peste care aş sta în fiecare dimineaţă atunci când ţi-aş ura "bună dimineaţa" sau atunci când am păşi pe culmile plăcerii...
                 Nu, nu eşti un zeu ce a fost trimis pe Pământ. Eşti doar o persoană ce m-a fermecat cu privirea sa, cu sufletul său minunat, cu forma feţei sale...
Eşti acea persoană lângă care mi-aş dori să mă trezesc în fiecare dimineaţă şi să adorm în fiecare noapte. 
Eşti acea persoană pe care aş iubi-o fără să mă aştept să primesc la schimb aceleaşi sentimente.
Eşti acea persoană lângă care aş vrea ca fiecare moment să fie plin de fericire şi iubire...
Eşti acea persoană pe care vreau să o iubesc..."

                Mâna îi tremura, inima îi bătea cu putere, iar ochii i se înecau în lacrimi... Ar fi vrut să fie acolo unde e şi el şi să-i spună că îl iubeşte, uitându-se în ochii lui şi strângându-l în braţe...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.