joi, 8 august 2013

Mod - "Lipsă inspiraţie", activat

             Uneori simţi că lucrurile merg prost şi te întrebi de ce. Să fie Karma, Dumnezeu sau... ce?! Atunci când te uiţi la ceilalţi şi vezi că sunt fericiţi, iar tu stai şi tragi de un moment de fericire... poate, poate îl mai poţi lungi măcar un pic, dar îţi dai seama că nu se poate... simţi că îţi fuge pământul de sub picioare, iar încrederea în sine scade. Se zice că eşti fericit cu adevărat după un eveniment neplăcut. Dar atunci când evenimentele alea neplăcute te inundă... tot mai speri la momentul ăla de fericire... şi te gândeşti cu ce ai greşit. Ai făcut tot ce ţi-a stat în putinţă să îi ajuţi pe ceilalţi, ţi-ai dorit anumite lucruri şi ai sperat că poate ele se vor întâmpla... ai sperat că vara asta va fi cea mai tare...
Dar într-o zi tragi linie şi ceva iese pe minus... şi atunci îţi spui că vei recupera acel ceva... Da, cum să nu!


               Nu ştiu cum, de ce, în ce mod... punct şi virgulă cu liniuţă de la capăt... dau peste persoane care atunci când află că ascult rock mai au puţin şi scot crucea şi aghiazma... apoi zic: "Eşti atât de mică şi pari atât de copil... Nu credeam că asculţi aşa ceva". Reacţionează de parcă zici că tocmai le-ai spus pe nerăsuflate: "Am vrut să fac o supă de legume, dar cum nu mai aveam pătrunjel, m-am dus şi am jefuit o babă, am violat-o, apoi am tranşat-o... am vrut să o îngrop în spatele casei, dar câinele era să mă dea de gol, aşa că i-am dat foc într-o pădure apoi i-am aruncat cenuşa într-un râu... apoi m-am dus acasă am şi am pus pătrunjel la ciorbă. Vrei să guşti?" (Nu, nu vă speriaţi. Umorul meu e uneori morbid.)
Doar că ce să-i şi faci dacă maneaua nu mă unge pe suflet? Am încercat şi cu manele, dar mi-am dat seama că sunt mai rele decât ţigările. Ce să le faci unora în afara faptului că trebuie să le speli puţin creieraşul ca să le scoţi din cap unele idei, idei băgate în căp'şoru' ăla al lor din auzite... că au auzit ei că ăştia de ascultă rock îs nişte pletoşi nespălaţi, duri, care caută mereu bătaie, umblă numai în negru şi ascultă muzică satanică, că sunt nişte cretini care umblă numai cu motocicletele şi îşi fac tatuaje... înjură şi nu cred în Dumnezeu (nu spun că nu e aşa, totuşi :D)... şi cum de au văzut numai un specimen din ăsta în toată viaţa lor şi unu' care să se muleze pe ideile alea ale lor... normal că şi restu' de rockeri sunt la fel... pentru că (îmi permit să spun şi eu asta) şi toţi maneliştii sunt la fel: idioţi, analfabeţi, cretini, plini de tupeu, aroganţi, prost crescuţi, suferă de băgare în seamă etc.
              Până şi hamsterul meu doarme bine pe ceva rock...

Sper să reintru în modul "Inspiraţie la maxim" în curând

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.