sâmbătă, 17 august 2013

Jamming


                 În ultima vreme sunt în căutarea inspiraţiei pierdute aiurea cine ştie pe unde... Nu simt nevoia să mai scriu sau să mai vorbesc, nu că până acum aş fi vorbit eu prea mult... Ştiu că nu scriu bine şi am momente foarte scurte în care am idei, dar atunci când vreau să le scriu cuvintele fug de mine ca dracu de aghiazmă. De ce?!
Acum, printre altele, m-am apucat de stricat haine. Bine, nu stric hainele la modul serios... ci doar le fac mai frumoase (cred eu)... Doar sper ca azi să termin ca să pot să scot în lume noul meu tricou...

Ieri mă gândeam aşa... la viitor (viitor foarte depărtat) şi m-am văzut eu cu un motan negru, mare şi leneş... Şi atunci m-am întrebat: serios, chiar în halul ăsta o să ajung? Şi desigur că mi-am răspuns tot eu: desigur că nu, pentru că nu o să înnebuneşti...

Eu am un farmec aparte în mine, un farmec care atrage numai idioţi... Al naibii farmec, unu' frumos nu putea să atragă! Şi e musai să-mi zică: "Pisi"... Unii au impresia că eu sunt vreo piţi de-aia cu o tonă de glet pe faţă, haine strâmte, botic roz... şi mă rup pe manele.

Căscatul e "contagios", dar nu credeam că se transmite de la hamster la om şi invers... Hamsterului meu îi place la nebunie să doarmă pe birou... se simte în al nouălea cer... şi unde mai pui că îi place Tranquila şi o melodie dubstep. Mă bucur că nu îi plac manelele...

Se pare că nici acum nu mi-a venit inspiraţia, dar sper totuşi că după câteva zile în care (sper că) o să plec, să-mi revină mica bestiuţă şi să o chinui până nu o să mai poată respira.

Până una alta, PA!

Oh, da... titlul: Bob Marley: Jamming
Şi când mă gândesc că până acum vreun an nu ascultam deloc Bob Marley deoarece mi se părea un ciudat, drogat... Şi când te gândeşti că acum vreo cinci ani îmi cam displăcea muzica...
Nu că titlul ar avea vreo legătură cu textul, dar revin eu cu texte frumoase.

2 comentarii:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.