marți, 18 septembrie 2012

A doua zi...

     Vreţi să vă plictisesc?? Eh, chiar dacă vreţi sau nu vreţi... eu tot o să scriu :P despre ce am făcut azi...
(Bine, ştiu că în următoarele 3-4 rânduri o să mă plâng :D, dar tre' să o spun). Păi m-am trezit dom'le de la 6 ca să fiu la şcoală la 7... (ca alţi colegi conştiincioşi), ca să fiu prezentă la sport... şi profu'... ia-l de unde nu-i... (mai pe înţelesu' tuturor... nu a venit). Păi la ora 7 eram doar câţiva copii şi femeile de serviciu... (gata, plângere încheiată :D).
     Aşa cum am mai zis, stau cu Floarea... şi vorbim... de una, de alta, de băieţi, de ochi, de iubiri adolescentine :)). "Şi e atâââtt de drăguuuţţţ... mai ales cu ochii ăiaa...Vaaiii". 
Pauza e cea mai frumoasă...
"Vrei un fum?"
"Vrei să mi se intoxice piticii???"
Şi mergeam noi aşa... pe drum ferindu-ne de câini şi maşini...
"Da' tu ori ai avut vreun accident de te fereşti de maşini?"
"Aaa... nu, doar că îmi e frică că nu mă văd şoferii.."
(bla,bla... chestii neimportante)
"Daa.... dar trebuie să vă potriviţi şi în pat..."
"Taaacii... nebuno." 
Şi mă face pe mine nebună... că parcă ea nu e...
Am avut chimia. Profu' fâcând prezenţa: "Aaa... vecina mea... sau doar pe la piaţă pe acolo?", "Pe aproape...". Trebuia el să zică ceva...
     Eh, şi cum îi cu iubirile adolescentine? E frumos :P. Să visezi la ochii celuilalt, să râzi... să te gândeşti la celălalt... când profu' de mate purta un monolog despre analiza matematică, matrice şi cnp-uri. Mda...
Cam atâtea s-au întâmplat azi... sper să nu fi ratat unele chestii... :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.