sâmbătă, 29 septembrie 2012

Milka cu cod dublu de înmatriculare

    Ajung eu în raiul ciocolatei. Toată lumea trebuie să ştie că mie îmi place ciocolată... e necesar să se ştie asta... (Pe la anu' aşa... o să fac 18 ani. Nu strică o mică atenţie dulce ;;) ).
Şi cum ziceam. Am ajuns în raiul ciocolatei. Albă, neagră, arahide, căpşuni, caramel, luflée, tot ce ţi-ai putea şi nu ţi-ai putea dori.
   Şi mă învârt eu pe acolo. Mă gândesc, mă răzgândesc (parcă zici că trebuia să-mi decid viitorul...). Şi... într-un final mă decid. Aleg una bucată Milka... Toate bune şi frumoase.
   Fericită pentru că ciocolata tocmai fusese plătită, aşteptam doar să o devorez. Când să ieşim din ditamai hipermarketu', încep drăciile alea care te scanează (cu raze X şi îţi văd anumite părţi... în imaginaţia mea :P), să urle tare, tare de tot... Urlau, ţipau şi se tăvăleau că cică nu am fi plătit ceva... Şi vine moşu' de la pază.
Începe să ia bonul la puricat şi restul de produse cumpărate... prostia tot chiţăia....
Mai caută moşu' p'acolo şi găseşte ciocolata. Se uită la ea... şi se duce cu ea la o casă şi o scanează. Trece de alea mici fără să le mai facă să urle.
   Nu măi, nu, nu am furat ciocolata aşa cum credeau privitorii ăia curioşi... Ciocolata avea cod de siguranţă :|. Stupid!

2 comentarii:

  1. Ciocolata buclucasa foarte foarte tare si penibil in acelasi timp ..cum naiba cioco cu codde siguranta ha ? ASA CEVA ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Stia ea ceva! Ii era frica sa nu fie mancata! :))

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.