marți, 25 septembrie 2012

A şaptea zi...

   A şaptea zi a început cu o oră mai devreme.. adică pe la 7. Iar m-am dus de la 7.. că-s eu aşa... mai cu bun simţ. De data asta a venit profu' şi mi-a zis că pentru faptul că am venit de la 7 şi am fost prima fată (că cică fetele nu trebuiau să vină... că ********, nu a zis nimic...), deci... pentru "efortul" depus media 10 :>. Şi după mine a venit şi Simona şi ne-am dus să ne luăm nişte covrigi absolut delicioşi... =P~ . Da mă, da... şi covrigii pot fi la fel de delicioşi ca o şaorma (cu codiţe de şoareci şi bucăţele de şobolani muraţi :P).
   La geografie ne-a predat. A trecut repede ora...
   La mate ne-a controlat tema... "Şi dacă terminai alfabetul ce litere foloseai pe urmă?"... Pe tasta mea space care merge mai greu, e primul exerciţiu cu matrice... şi a intervenit o literă acoolooo dom'le... în loc să mă felicite că am scris atâtea pagini şi că le-am înţeles... el nu dom'le, se leagă de o literă... că o leg eu pe litera aia cu dublu nod marinăresc.
Profu' suspectează anumite chestii:
Profu': "Tu ai copiat după C."
R.: "Domnu', da' dacă vă uitaţi... nu avem aceleaşi cifre..."
Da, într-adevăr, ea nu a copiat de la C. (a copiat de la Simona :P).
   La engleză am făcut recapitulare. Săptămâna viitoare lucrare... :-<
   La chimie a avut treabă profu'... trebuia să facă puţină curăţenie prin acide sulfurice şi alte substanţe pe care i le-aş turna în suc lu' unu din clasă...
   La fizică am plecat. Deci... băăăiiii... am plecat eu de la fizică fără să ne spună profu' să plecăm. Nu am chiulit, ci mi-am scurtat programul :P.
   În rest, mâine am franceza... şi iaaaarr sport... :-<.

"Alt ceas mai ieftin nu ai găsit? Nu puteai lua unu' mai ieftin?"
Cel puţin Flori are toate bonurile ca să justifice fiecare bănuţ cheltuit... nu cum se presupune că ar face alţii...

4 comentarii:

  1. Nici o problema, covrigii sunt din faina de sobolan si nu garanteaza nimeni ca semintele de pe ei nu au trecut prin stomacul acelorasi animale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda , dragutza parere ce pot sa zic , ..lasand asta la o parte ..tu chiar ai zile sweet la scoala..desigur elevii nu copiaza ci doar se inspira eh nah ...

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.