miercuri, 5 septembrie 2012

Linişte! Vreau să-ţi spun ceva...

Aş vrea să-ţi spun ceva.
Aş vrea să-ţi spun că...
... că îmi e dor de tine...
... că îmi lipseşti...
... că mă gândesc la tine...
... că te vreau lângă mine...
... că vreau să-ţi simt buzele...
... că sunt posesivă şi că eşti al meu...
... că vreau să-ţi văd sclipirea din ochii aceia superbi...
... că vreau să-ţi văd chipul tău...
... că vreau să-ţi şoptesc vorbe frumoase...
... că eşti minunat...
... că nu e ceva rău dacă ţin la tine...
... că vreau să-ţi stau în braţe...
... că vreau să te sărut pe gât...
... că vreau să te aud râzând...
... că îţi stă foarte bine cu un zâmbet pe faţă...

Aş vrea să-mi zici ceva.
Aş vrea să-mi zici că...
... că sunt un copil adormit...
... că sunt a ta...
... că eşti fericit...
... că ai avut cea mai bună zi...
... că vei fi lângă mine mereu...
... că te mai gândeşti la mine uneori...

Dar demonii mi te fură...
Mi te duc departe... prea departe de mine...
Nu te pot ajunge... nu te pot atinge...
Aş vrea să fiu o vrăjitoare... şi să fac o vrajă şi lângă mine să te iau...
Aş vrea să te zăresc... să te ating... să te sărut...
Aş vrea ca demonii să nu mi te mai fure...
Aş vrea să zbor până la tine...

Aş vrea să-ţi spun multe...
Aş vrea să-ţi spun că te iu... continuarea o vei găsi în inima mea...
Aş vrea să crezi că nu exagerez...

Aş vrea eu multe dar ceea ce vreau eu poate nu e important... Sunt un copil şi am vise... vise mari... Dar vreau realitate, nu vise... Vreau să nu mai faci parte din vis ci din realitate... din realitatea mea...

2 comentarii:

  1. WOW unu artistic, doi se pare ca si fetelor le este greu sa spuna acele doua cuvinte..asta asa amintindu-mi de cei de la taxi , cand am citit versul iu..continuarea e in inima mea.Imi place,chiar foarte mult felicitari Zappy..cu drag Krisszu.ps,ti-am zis ca imi fac casa aici,,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;;) Mulţumesc pentru apreciere...
      Păi hai, toarnă fundaţia... eu vin cu acoperişul :D

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.