duminică, 23 septembrie 2012

File de jurnal...

11 septembrie

Ce e amăgirea? O faptă înşelătoare, o iluzie... Oare e o iluzie? Un produs al imaginaţiei mele? Este realitatea transpunsă în vis?
Un vis frumos, cu miros de iubire, gust de fericire... cu ochi căprui şi voce angelică?

Şi adorm în braţele tale, adorm liniştită... în sfârşit aşteptarea a luat sfârşit. Mă bucur de ce am... Îţi simt parfumul şi căldura corpului... Gândurile ni se amestecă... Îţi simt mâna pe trupul meu... Visez cu tine...

12 septembrie

Se zice că speranţa moare ultima. Speranţa e ceea ce te face să crezi că într-o zi totul va fi bine... Speri că e bine, deşi e departe... Îţi pui toată încrederea în persoana lui...

Ochii tăi îi voi visa la nesfârşit... Prin ochii tăi văd iubirea... 
Îţi simt buzele calde pe umărul meu. Mă întorc cu faţa la tine, te sărut şi te strâng în braţe... şi îţi spun: "Mi-a fost dor de tine. Te iubesc."

13 septembrie

Nimeni nu îţi explică ce e dragostea. Dragostea se simte, nu se explică. Se zice că prima dragoste e de neuitat... Niciodată nu o să-i uiţi privirea, sau atingerea... Niciodată nu o să-i uiţi sărutul... şi parfumul. Mereu va sta ascuns acolo, undeva, în mintea ta... în gândurile tale...

"Ştii cât de dor mi-a fost de tine? De la pământ şi până la cer..."
Apoi urmă o îmbrăţişare şi un sărut... Rochiţa neagră căzu uşor jos, dezvelind trupul nerăbdător...

14 septembrie

Un cuvânt poate apropia sau distruge... "Bună" şi "Adio" sunt antonime... Cuvintele sunt cele care te urmăresc şi care-ţi rămân întipărite în minte...

"Şi dacă eu nu sunt interesat de tine?"
i de ce nu mi-ai spus mai dinainte că nu eşti interesat de mine, de un copil naiv... Îmi pare rău că te-am deranjat."

15 septembrie

Dacă ai putea, ai renunţa la cuvinte? Te-ai putea exprima doar prin gesturi? Ai fi capabil să trăieşti fără a comunica cu ajutorul cuvintelor?

"Şi vreau să vorbim 5 minute... că nu o să mai am timp.."
"E treaba ta, nu sunt eu vinovat cu nimic..."

16 septembrie

Deşi cerul este acoperit de nori, noi ştim că soarele este acolo... undeva, aşteptând să strălucească. Aşa e şi cu dragostea... ştim că există, este undeva acolo şi la un moment dat "va răsări".
De câte ori nu ţi s-a spart sufletul în bucăţi pentru că nu primeai nicio veste de la celălalt? Câte minute/ore dintr-o zi te gândeşti dacă celălalt e bine, e în siguranţă? Adormi gândindu-te la celălalt? Suferi când suferă şi celălalt?
De multe ori...

Nu e lângă mine. E prima noapte când adorm fără el. Îmi e frică... Vreau să adorm în braţele lui protectoare. Vreau să-i aud bătăile inimii... Sper să fie bine...

17 septembrie

Tot ceea ce visezi e inspirat din realitate... Ai dori ca un vis frumos să nu se termine niciodată... Dacă în realitate nu ai parte de ceea ce îţi doreşti, într-un vis purtat pe aripile zorilor... se poate întâmpla ceea ce vrei...

Dormea. Era pe jumătate dezvelită. Ocupa mai mult decât partea ei de pat. Zâmbi. Se aşeză în pat, o luă uşor în braţe, o sărută pe frunte... şi adormi cu ea în braţe.

18 septembrie

Dacă ar fi să ne bazăm pe superstiţii, oare ar fi suficient să ne uităm al ceas la ore fixe şi vom şti că cineva ne iubeşte?
Dacă ar fi să te întâlneşti din pură întâmplare cu unica persoană care îţi ocupă fiecare loc din gând, din suflet, din inimă... ce ai face?
I-aş spune că e o persoană specială, l-aş ţine în braţe, i-aş spune că acum sunt lângă el, că totul e bine... că îl iubesc...

M-am trezit înaintea lui... Am stat şi l-am privit cum doarme. E ca un copil... Îl sărut pe frunte şi pun capul pe pieptul lui. Vreau să-i simt fiecare respiraţie şi fiecare bătaie a inimii...

19 septembrie

Nu a auzit nimeni până acum un înger şi pentru că nici eu nu am auzit niciodată un înger, pot asemăna vocea lui cu cea a unui înger. E atât de caldă, de plăcută... atât de intimidantă...

Se furişă încet în spatele lui, îi acoperi ochii şi începu să chicotească.
"Ştiu că tu eşti", spuse asta în timp ce ea se aşeză în braţele lui.
"Dar poate era altcineva."
"Nu mă poţi păcăli."
Apoi o sărută pe buze şi se jucă cu o şuviţă din părul ei...

20 septembrie

Încrederea, iubirea şi respectul sunt importante într-o relaţie... Dacă îţi pasă de cineva îţi pasă şi de ceea ce face... Îţi pasă de persoana lui, îţi pasă de fiecare cuvânt spus... îţi pasă de orice are legătură cu celălalt.

"Ahh..." şi aruncă cu o pernă în el.
"Mmm... periculoasă."
"Lasă-mă!"
"Şi dacă nu vreau?"
"Pleacă!"
Apucă încă o pernă şi o aruncă în el. Se feri, îi prinse mâinile şi o rugă să se liniştească. Apoi o împinse înspre pat şi o sărută.

21 septembrie


O zi ploioasă în care simţi cum totul se îneacă. Cum sentimentele îţi dansează în ploaie, cum se udă... cum se dizolvă sub bătaia fiecărei picături... şi aştepţi să se reîntregească... să răsară soarele sau să auzi un "bună"...

Îl sărută pe buze, pe gât... îşi strecură mâinile pe sub tricou. Îi mângâie spatele şi pieptul... Îl sărută din nou pe buze şi îl îndemnă să-şi scoată tricoul...

22 septembrie

Dorul este explicat printr-o dorinţă puternică, poate chiar şi o suferinţă sufletească... care te macină, un sentiment de melancolie deoarece îţi doreşti să vezi o anumită persoană...
Ce se întâmplă dacă dorul tot creşte... şi creşte?
O să aflu...

Privi poza apoi citi ceea ce ştia deja pe de rost că stă scris pe spatele ei. 
"Sunt doar al tău, iar tu doar a mea."
Mângâie chipul din poză apoi o strânse la piept.

23 septembrie

Sentimentul de vinovăţie e cel care ne omoară, fără să ne dăm seama, uşor, uşor sufletul... Ne macină... şi nu vom da vina pe celălalt. E doar vina noastră. Ştim asta... Ne învinovăţim, ne certăm pe noi, ne pedepsim... dar pe urmă căutăm alinarea, căutăm să fim mângâiaţi...

"Şi vei avea grijă de mine mereu şi mereu?"
"Mereu."
Îi privi ochii luminoşi apoi o strânse în braţe.

......................................

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.