miercuri, 19 septembrie 2012

A treia zi...

    Oare o să-mi fac un obicei din a scrie în fiecare zi ce am făcut? Cred că mi-ar place... pentru că aş citi.. peste... ăăă.. nu ştiu (?!) un an lumină (?) şi o să văd ce s-a întâmplat în ziua a 66-a la şcoală.
    Deci, azi ore de la 8.. deci bine. Franceza... bla, bla, bla. Profa de franceză: "Eu sunt responsabilă de numărarea absenţelor... şi cum îi am la suflet pe chiulangii... Vai de ei...". :)) Eh, nu că ar fi problema mea... că la cât de des chiulesc eu... pffuuaiii... Am avut 2 ore de info. Nu vrea manual, deci e bine...
Sport... eehhh, trecem peste. Mate... A început să ne predea. Ne-a băgat profu' în anal(iză)... d'aia matematică ca la sfârşit să ne atingem scopul... ceva cu reprezentarea tuturor valorilor... parcă. Mda, ăsta-i scopu'... Bine, poate scopu' lui, că al meu e să trec :D (la mate şi chimie).
Şi în timp ce ne preda profu' acolo... a pus o întrebare... da' M.: "Păi cel de sus e negativ" (sau ceva în genul), "Da, dar asta e...", "... o observaţie de clasa a doua", completă M.
Next. Religie. Ultima oră... doar câţiva religioşi au mai rămas... Restul... pe la casa părinţilor. Şi ne-am ridicat noi frumos (ăştia de am mai rămas)... în picioruşe... şi ne-am rugat... Pentru ce ne-am rugat? Momentan pentru nimic, că încă nu au început să curgă notele... La ce ne-am rugat? Aţi crede că la icoană... dar nuu... noi ne-am rugat la un perete :|. Bine, nu chiar la perete... ci la răsărit... sau cum s-a rugat colega din spatele meu (una din Spioance :D) la... G. :>.
      Azi am făcut rost de 2 manuale... Treabă bună... doar că trebuie să găsesc chimia urgent!!! Da' urgent! Aaa... şi engleza...
Pa.

4 comentarii:

  1. Dar de cand trebuie sa fie jurnalul intim - public?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru că eu scriu, în primul rând, pentru mine... E jurnalul meu personal-public, pentru că unul... nepublic nu ar avea farmec :D.

      Ștergere
  2. mie imi place,sincer..ideea este ca e foarte dragut sa ti un jurnal legat de scoala, eu am unu intim ...despre zilele mele de scoala ,,krisszu

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.