luni, 24 septembrie 2012

A şasea zi...

   Am ajuns vii şi nevătămaţi în a doua săptămână de şcoală... Toate bune şi frumoase...
   Azi 2 ore de mate... din plin. Analiză matematică, şiruri convergente, epsilon... Floarea avea chef de râs, eu avem chef să înţeleg... Ce am înţeles? Jumătate din ceea ce a predat profu', că m-a pierdut undeva pe la un epsilon... De acolo totul e într-o ceaţă din aia de nu o poţi tăia nici cu toporul. Dacă mai bagă şi un logaritm... m-a pierdut încă de la început.
  După cele 2 ore de mate, o oră de română. Ne-a speriat profa zicându-ne că de săptămâna viitoare o să revină profu' de română... (cu care dacă mai făceam până în a XII-a nu cred că lua cineva BAC-ul cu o notă de peste 5...).
Profa: "Lasă-l, lasă-l... el e debusolat...". Tu, E. ce înseamnă debusolat?
E.: Trist...
Ştiu... e trist.
Ca temă ne-a dat... 19 cuvinte fără sens şi cu care trebuie să facem o compunere sau o poezie... Adică nu ea ne-a dat cuvintele ci noi le-am scris pe tablă. Voi aveţi idee ce cuvânt am scris? :D Un cuvânt care mă defineşte.
    Pe urmă o oră de info. Fără stres... fără bătaie de cap. Miercuri lucrare.
Economie... Prima oră de economie. Nu pot spune dacă-mi place sau nu. Dacă o să facem economia cum am făcut logica, educaţia anteprenorială şi psihologia... atunci nu o să vă pot spune nici la sfârşitul anului dacă mi-a plăcut sau nu economia.
    La franceză am făcut recapitulare. Abia aştept să terminăm cu recapitulare...

    Mâine e şedinţă. Sper să nu aducă diriga catalogul de anul trecut... pentru că... pe acolo mai sunt nişte note top secret :D.

L.E: Ştiam eu că am uitat să zic ceva...
Ora de mate...
Profu': "Au fost probleme la tema pentru acasă?"
Clasa fără M.: "Nuuuuu.."
M.: "Eu nu am ştiut la un exerciţiu..."
Clasa: "Aaaa.. dar nici nouă nu ne-a ieşit.."
Tot ora de mate..
Profu': "Aţi înţeles?"
Clasa: "Daaaa..."
Spy: "Bine că nu puteţi să vă uitaţi în creierele noastre".

Sper că nu am mai uitat nimic...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.