joi, 6 decembrie 2012

Hei, eşti acolo?

     "Hei, eşti acolo? Sper că eşti... 
Vreau să-ţi spun ceva. 
Vreau să-ţi spun că aş vrea să rup harta şi să ne apropiem. Prin vrăji oare aş reuşi? Nu, nu voi reuşi.
    Să îţi mai spun ceva. Te-aş săruta. Dar tu deja ştii asta.
Aştept să desfaci fundiţa de pe cadou.
Şi te-aş ţine în braţe şi te-aş alinta ca pe o mică pufoşenie.
Dacă te-aş apuca de mână, să fii sigur că nu o să-ţi mai dau drumul.
    Aş zbura până la tine, te-aş ţine de mână, te-aş săruta, te-aş îmbrăţişa... şi aş fi alături de tine. Te-aş asculta, ţi-aş fura un sărut... apoi ţi-aş zâmbi şi m-aş lipi de tine. 
Vreau să-ţi mulţumesc că exişti, acolo, undeva. 
Vreau să-ţi mulţumesc că mă ierţi...
Vreau să-ţi mulţumesc pentru tot.
Mai eşti acolo? 
Sper că mai eşti. 
Mai vreau să-ţi spun că...
Lasă, rămâne secret. O să-ţi zic atunci când ne vom întâlni. 
      Dragul meu acum te pup. Mă retrag în singurătatea camerei mele. Te aştept."


5 comentarii:

  1. De multe ori simtim asa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos..ti-am zis eu ca iarna e magica ! Uite cata magie raspandesti cu postarile tale , postari " iernatice " , asa le consider . Frumos..<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Postări iernatice? Urăsc iarna. Îmi e dor de vară, de căldura verii...
      Oricum, mă bucur că îţi place :).

      Ștergere
    2. Aa..atunci scuze , mie imi place iarna si probabil de aceea am facut aceasta asociere . :D

      Ștergere
    3. :)) Stai liniştită, scuzele nu-şi au rostul.

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.