duminică, 30 decembrie 2012

Dimineaţa asta...

Întrebare: Ce face lumea la ora 2 dimineaţa?
Răspuns: Umblă pe net (dezorientată).
     
          În dimineaţa asta (dimineaţă măh, m-am trezit la 7:45...), am intrat pe blog... şi nu-mi venea să cred... 40 de vizualizări azi, până la ora 9:26... Asta însemnând jumătate din vizualizările mele zilnice. La ora 2 noaptea (dimineaţa, nah...) aveam deja 32 de vizualizări. Mmm... :-? Ciudat.
Şi când mă uit la public, mama Rusie e chiar sub România. Mă iubesc ruşii :>.
Când m-am trezit (7:45), mă vede mama.
"Ce-i cu tine de te-ai trezit aşa devreme?"
"Nimic..."
"Îţi e rău?"

"Tu n-auzi că n-am nimic?"
"Sigur??"
" :| "
Dacă mă trezesc târziu (adică puţin după ora  9): "Ce târziu te mai trezeşti. Ori îţi e rău?". Dacă mă trezesc mai de dimineaţă: "De ce te-ai trezit aşa de dimineaţă? Ori îţi e rău?". Nu, nu am nimic. Clar???
           Şi înainte să mă trezesc visam aşa de frumos... Off...
Era în vis şi profu' de istorie (nu, nu asta e partea frumoasă a visului... asta-i partea urâtă). Mă asculta profu' pentru a treia notă şi m-a întrebat de nu ştiu de conflict de prin 1948 (asta nici măcar nu ne-o predase...) şi mi-a pus 8 :-L. Adică după ce-i spusesem şi lucruri în plus, mi-a pus 8... Urââtt!!
Apoi am visat că era primăvară (adică aşa trebuia să fie...) şi era un pom înflorit. Era plin de flori şi ai mei l-au tăiat :|. Şi voiam şi eu o crenguţă cu floricele şi mama mi-a dat o singură floricică... şi aia vai de pistilu' ei (nu, nici asta nu a fost partea frumoasă a visului).
Partea frumoasă a visului a fost că profu' de istorie (dap, tot profu' ăla care mi-a pus 8 atât în vis cât şi în realitate) ne-a pus să aducem tot felu' de prăjituri la şcoală... Şi nu ştiu cum s-a făcut (şi de aici mi-am dat seama că e un vis) toate acele prăjituri se aflau la mine în frigider... La mine acasă. Tot felu' de prăjituri...
Una avea chiar o felie de kiwi deasupra. Alta era o negresă cu ciocolată. Una era albă cu mult zahăr pe ea... Dintr-un platou plin mai rămăseseră vreo 3 prăjituri. Când să mai gust una (avea ceva cremă verde... mmm...) m-am trezit. BĂĂĂII!! Visu' meu. Unde-i visu' meu?!! Unde sunt prăjiturile meeellee???!!! Tragic moment.
           Frumos şi dulce mai visez eu... Şi aş fi vrut să mai dorm şi să mănânc şi ultimele prăjituri, dar nuuu... trebuia eu să mă trezesc.
M-am trezit atât de dimineaţă şi acum e aproape 10 şi n-am făcut nimic. Şi e 10!!! Mă întreb dacă nu cumva timpu' a început să accelereze. S-o fi săturat şi el de 2012...
Şi aşa cu dimineaţa asta...


2 comentarii:

  1. Pff..uite ca mi-ai facut poftă!!!Şi la mine mama e tot la fel.. :)))


    P.S. Te aşteaptă un mic premiu aici: http://lawynush.blogspot.ro/2012/12/blog-of-year-2012.html .Sper să îţi placăă...şiii Sărbători fericite!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hm .. :)) . Mama poate sa ma vada taras prin casa ca tot nu ma intreaba daca imi e rau . Dar e mai rau , pe mine mama ma trezeste ! :| Nu ca-ti vine sa-i dai cu ceva in cap ?!?!
    Hm... ce dragut visezi tu , in timp ce aproape toata omenirea de fete viseaza baieti din anime sau baieti din filme sau baieti pe care ii iubesc , tu visezi ca mananci prajituri ! b-) Esti tare, n-am ce zice . :))

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.