sâmbătă, 15 decembrie 2012

Poze

      Azi având un pic de timp liber, cică (pe naiba, aveam de învăţat şi de scris, dar se simte "mirosul" vacanţei...), m-am jucat cu prima mea dragoste... (bine, după ce am descoperit calculatorul şi internetul) şi anume GIMP. Şi am văzut că noua versiune de GIMP are o chestie în plus (bine, doar una am găsit eu până acum :D şi, de fapt, nu sunt sigură dacă nu era chiar şi la varianta mai veche... dar să trecem peste). Şi m-am jucat eu  puţin pe acolo... şi nu, nu-s miraculoase.

Nu, nu e modificată...
doar că mi-a plăcut mie poza. Îmi dă senzaţia
că cerul fotografiat de undeva de sus.


Asta-i chestia aia nouă. Mai exact
marginea aceea care se întoarce :D.
Ştiu, miraculos!



 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.