miercuri, 19 decembrie 2012

Totu-i roz şi pufos!

     Tot vreau să scriu pe aici, da' nu găsesc despre ce... Şi începe să mă ia aşa... o lene... vai, vai, vai!! Vocea mai interioară (plină de tupeu) îmi spune să scriu naibii odată pe aici, dar eu nu... batman, batman... că nu scriu, că nu am chef, că nu vreau. Astenie de iarnă... Ce să-i faci?!
"Ce mărime sunt blugii ăştia?"
"26"
"De ce nu-ţi cumperi 25? Că sunt puţin largi ăştia...*"
"Că nu-mi vin."
"E nu-ţi vin..."
*Puţin largi însemnând cât să pot îndoi piciorul şi să nu mi se oprească circulaţia sângelui.*
Ba da, îmi vin şi blugii mărimea 25 doar că la silueta mea de invidiat (49 kg cu tot cu haine, azi mă cam plimba vântu' cum dorea el...) îmi arată nişte picioare de parcă zici... mda... de parcă zici... 
Eu nu m-am născut să plec urechea la noile tendinţe în modă şi la cum îi place lu' X să mă vadă îmbrăcată. Degeaba lumea-mi cere să-mi întind coama cu placa când, de fapt, mie nu-mi place cum îmi stă (arăt ca un copil d'ăla emo şi posomorât şi plus că se creează un soi de iluzie care-mi lungeşte faţa...).
Degeaba lumea-mi cere să mă dau cu rimel dacă mie nu-mi place. Genele mele seamănă cu nişte picioare de tarantulă dacă le dau cu rimel... 
Degeaba lumea-mi cere să mă îmbrac cu haine mai strâmte. Serios lumeee... mai strâmte??? Ce să port? -XS? 
Degeaba lumea-mi dă sfaturi despre modă, tot cum vreau mă îmbrac. Mă îmbrac cum mă simt eu bine...
Doar că unii nu vor să înţeleagă asta, considerând că doar hainele "la modă" sunt bune de îmbrăcat.
Eu nu zic nimic atunci când lumea se îmbracă în roz bombon în combinaţie cu verde neon şi pe bot roşu aprins... Mie nu-mi place cum te îmbraci tu, ţie nu-ţi place cum mă îmbrac eu... suntem chit :).
     Ieri m-am plimbat cu Simona printr-un magazin vreo 10 minute pentru a ne încălzi... şi erau nişte haine la un stand... băi... sclipici lângă sclipici, paietă lângă paietă...
Simona: "Dacă o să mă îmbrac aşa... o să fiu... pfff... cea mai cea."
Şi aşa şi e. O vorbă zice că "nu haina îl face pe om"... dar se pare că în vremea asta haina îl face pe om. 
Dap, tot eu sunt aia care zice: "De ce dracu să-mi calc hainele?!" Oricum "le apar" tot felu' de cute misterioase după doar câteva minute de purtat... 
Şi ar fi o ditamai discuţia pe tema asta vestimentară sau pe tema tunsorilor sau pe tema... fundei de la chiloţi... Cum să-ţi permiţi să ai funda roşie, iar tu să fii îmbrăcat în verde??? Dezastruuuu!!!!
      Aşa că o să trec frumos şi elegant la nişte băcăţi de categorii de oameni falşi.
"Hi, hi, hi!" cu tine... "Ha, ha, ha!", în spatele tău cu altcineva... Simt o senzaţie de silă când mă uit la astfel de persoane şi rămân cu un gust amar în suflet prin simplul fapt că realizez ce fel de "oameni" pot fi unii... Dezgustător! Şi ceea ce e şi mai supărător e că nu-şi dau seama că prin gesturile alea inutile şi prin ceea ce vor ei să "pară amuzant" nu fac nimic altceva decât să pară nişte persoane oribile în ochii tăi... dar apoi vin la tine şi nu ştiu de ce le zâmbeşti aşa de acru... 


2 comentarii:

  1. mama are o vorba haina te face domn, caracterul te face om;)
    despre cine vorbesti spre sfarsit:-? ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Um.. si eu mai cunosc oameni care tot isi dau cu presupusul despre ce ar trebui sa port..of Doamne , port ce-mi place ! Ai perfecta dreptate despre oamenii astia falsi.. de ce nu isi vad de treaba lor ? Nuu , trebuie sa aiba suta la suta activitate barfindu-te pe tine.. :-j

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.