sâmbătă, 25 august 2012

Cumpărături

    Cumpărătuuurrii... Bleah! Urăsc cumpărăturile... Fie că e vorba de haine, alimente sau alte chestii... mie îmi e cam urât. Prea multă lume, prea mult timp pierdut. Dacă te duci să cumperi alimente te gândeşti: "oare ăsta e mai bun decât ălalaltu'?", "oare ăsta o fi bun..?", "oare nu-i cam scump?". Ahh... Dar marea problemă nu-i aici. Problema e la haine...
    Eu când mă duc să-mi cumpăr haine, am ghinion... Îmi găsesc foarte greu haine pe placul meu. Ştiu, sunt mofturoasă... da' dacă tot îmi cumpăr ceva, măcar să-mi placă şi să stea bine pe mine.
Azi am probat 5 perechi de blugi... Sunt pretenţioasă la blugi pentru că dacă sunt prea mulaţi îmi arată picioarele mele... slăbuţe (şi nu-mi place).... Dacă sunt prea largi... zici că stau pe gard, iar gardu-n aer...
Ce mă deranjează la o pereche de blugi e că atunci când te aşezi ai şansa să-ţi arăţi şi alte părţi...
    De obicei ceea ce vreau eu,  nu vor ai mei... (parcă zici că se îmbracă ei cu ele... mdaa..).
 "Ăştia??!! Cu ăştia să te duci la şcoală??" (parcă zici că-s pantaloni de latex cu buzunar secret pentru bici...)
 "Nu, nu-mi plac. Uite ăştia..." (îs urâţi ca dracu... dacă-i iau o să păţească ceva "accidental")
 "Nu-mi place cum îţi stau." (desigur, îmi stau prea bine, d'aia nu-ţi plac...).
    Mai există şi situaţia în care nu-mi plac mie şi le plac lor:
"Da' ăştia ce au? Îţi vin bine." (în visele taaaleee... şi în coşmarurile mele)
"Uite, ăştia au o culoare frumoasă." (oh, da.. atunci când o să-mi plac şi mie să port nişte blugi mai mult albi... atunci vor fi frumoşi)
"De ce nu-ţi plac? Sunt puţin lărguţi, abia nu-ţi mai arată picioarele slabe." (da, nu îmi mai arată picioarele slabe... da' stau pe mine ca pe banca din parc)...
    Şi mai există şi o a treia situaţie. Îmi plac mie, le place lor... da' nu-mi vin în talie... (Talie de vispe)... Nici cu cea mai cea curea strânsă la ultima găurică nu îi pot ţine pe mine şi vin de parcă zici că ai legat un balon :)).
Da' azi am avut noroc... ;;). Îmi stau şi bine, mi-au plăcut, era exact ceea ce voiam, i-au plăcut şi ei... Deci, perfect. :)

     Ieri mi-am făcut reclamă la blog într-un hipermarket. :D Era acolo o măsuţă cu un caiet şi diverse pixuleţe... iar alături scria: "Dragi clienţi, vă punem la dispoziţie o gamă largă de articole de scris. Vă rugăm să le încercaţi." (sau cam aşa ceva...). Şi cum ăia rugau clienţii să încerce pixuleţele alea, le-am încercat... Am vrut să văd cum scrie un marker "Zdrăngăneli.blogspot.com" :D. Şi scria bine... chiar foarte bine...

3 comentarii:

  1. m-ai facut sa rad:))
    mie îmi plac cumpărăturiiile de orice fel nuami că nu îmi place săcar sacoşe :-L
    eu merg cu sormea la shopping si mereu ne cerem parerea cand e vorba de haine, cam imi da sfaturi bune mai mereu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact aşa sunt şi ai mei. Se tot iau de mine că port haine largi şi închise la culoare. Dar ce-or fi vrând să port? Haine din alea mulate care plesnesc pe tine, în culori fosforescente? Nici moartă!!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Flory:M ie nici nu îmi plac cumpărăturile nici să car de sacoşe.. :P

    @Alexandra: Şi mie îmi place să port haine închise la culoare... dar tatălui meu nu-i prea plac.. "Iar negru??!!!"
    Ahh, că tot veni vorba de culori fosforescente... Abia mi-am găsit un tricou într-o culoare normală... Gri... Majoritatea numai roz, verde, portocaliu... Îngrozitor.

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.