marți, 7 august 2012

Şaorma, noua mâncare sănătoasă

   Eu sunt genul ăla de persoană care oricând ar da o şaormă cu dă toate pentru un covrig. Dar desigur, nu toată lumea e aşa. Asta e. Nu totul e perfect. De fapt, mai nimic nu-i perfect.
Azi, în timp ce mă plimbam dezorientată, mergând hai-hui pe străzi, era o tanti cu doi ţânci. Unu' de vreo 6 ani, ălalalt de vreo 4 ani.
Ăla de 6: "Mami, mami, uite un magazin acolo. Vreau nişte biscuiţi."
Mă-sa, mare scroafă cu şuncile pe afară şi tona de machiaj pe meclă: "Da' nu mai bine mănânci o şaorma, că-i mai sănătoasă şi ţine de foame?!!"

   No, da' păi să-mi pice urechile când am auzit-o de doamna mă-sa zicând că şaorma e mai sănătoasă. Ştiu că şi bicuiţii îs plini de câââhhh, dar şaorma?!!! Dacă tu, scroafă penibilă ce eşti, îi bagi ţâncului şaorme pe gât în locul unui simplu pachet de biscuiţi, atunci eşti varză. O scroafă pe varză. 
Da' hai să le băgăm copiilor şi droguri în venă, să le dăm să bea, să fumeze încă de când sunt în scutece. Nu? Nu e mai bine aşa? Îi învăţăm de mici cu ce-i bun. 
Bine, ştiu că pentru mulţi (chiar foarte mulţi) dintre voi drogurile, alcoolul, tutunul nu-s la fel ca şaorma, da' pentru mine e tot la fel. Fie că-i bagi copilului pe gât şaorma sau ţigara-n gură e tot chestia aia. 
Acum aştept să-mi sară în cap mâncătorii de şaorme să-mi explice că, de fapt, e atât de bună încât şi-ar da şi zece ani din viaţă doar să mănânce în secunda asta o şaorma.
Hai, vă aştept. 


Zappy 2

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.