sâmbătă, 11 august 2012

A critica sau a nu critica?

    A critica sau a nu critica persoanele din jurul nostru, asta-i întrebarea. Desigur, hai să recunoaştem acum, fiecare dintre noi criticăm unele persoane fără să le cunoaştem cu adevărat. Şi eu critic... Le critic pe piţipoancele alea mai mult dezbrăcate decât îmbrăcate. Adică după haine îţi dai seama că e o persoană cu moravuri uşoare. Nu cred că tipa aia s-ar îmbrăca aşa dacă ar avea ceva în capul ăla şi nu ar alerga după banii şi maşina ăluia cu lanţu' de aur mai gros la gât...
Dar.. persoanele din jurul  nostru... uneori le criticăm mult prea uşor şi dacă ne-am creat o părere (proastă) despre ele greu ne-o schimbăm. E uşor să critici pe cineva pe care nu l-ai cunoscut cu adevărat. E atât de uşor şi de simplu să critici... Dar te-ai gândit vreodată că această critică a ta îl poate răni pe celălalt? Nu cred că ţie ţi-ar conveni ca ceilalţi să-şi creeze o părere despre tine necunoscându-te cu adevărat.
Dar se întâmplă să-ţi creezi o părere despre cineva după mult timp, după ce reuşeşti să o/îl cunoşti cât de cât... Dar ce se întâmplă dacă persoana respectivă se schimbă? Oare tu vei vedea cu ochi buni chestia asta sau il vei/o vei crede un nebun/o nebună care are ceva probleme de personalitate? Adică dintr-o dată să se schimbe, să nu îi mai pese de X, de Y, de trecut, de persoanele profitoare...
Cred că întreb degeaba...

    Oricum, părerea unor persoane chiar nu ar trebui să conteze. De ce să conteze părerea unor persoane care mereu zic că nu faci bine, că eşti nebun/ă şi ciudat/ă... Părerea proastă a celorlalţi despre tine te distruge puţin câte puţin şi te face să devii aşa cum vor ei. Dacă nu iei atitudine la momentul potrivit, rişti.
Ce rişti? Rişti să devii persoana aia de care toţi profită, toţi trag... "Dă-mi şi mie", "Fă-mi şi mie", "Scrie-mi şi mie".

    Ştiţi ceva? Să mă lăsaţi dracu în pace cu toţii. Mai bine singură decât înconjurată de lume care profită... M-am săturat să profitaţi de mine, de bunătatea mea... Dacă vă întind un deget... nu îmi luaţi toată mâna. M-am săturat de toţi ăia de la şcoală care profită de mine. "Dă-mi să copiez şi eu de la tine, că tu ai învăţat şi eu nu...". Ştii ceva, eu te invit să guşti ceva organ...
Tu stai ca bou/ca vaca şi nu înveţi nimic, iar apoi vii şi îmi zici să te las să scrii după mine... că o să-mi dai tu... (Aşa cum voi aţi văzut ceva de la ei aşa am văzut şi eu...).
M-am săturat de profitori şi de oameni proşti... Cu ce dracu vă încălzeşte dacă profitaţi de mine? Nu sunt fraieră...

    Atunci când am şi eu nevoie de cineva, mai toţi se ascund... şi uită că i-am ajutat... Vă mulţumesc la toţi...

4 comentarii:

  1. Din pacate trebuie sa ne obisnuim cu singuratatea-.-
    Doar pentru ca ai ajutat o persoana ,asta nu insemna ca ea va evita sa-ti dea palme cand te vei simti mai prost...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Cloe:singuratatea nu e o solutie
    si pitic mai are rost sa spun "ti-am zis eu"

    RăspundețiȘtergere
  3. @Flory: dar eu mai are rost să mai spun: "ai avut dreptate"?

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.