vineri, 10 august 2012

Posibil Mihaela în viitor...

    Hmm... mă gândeam dacă ar fi cazul să schimb ceva la mine. Hainele, părul, atitudinea, gândirea... Poate totul. Nu am nimic de pierdut. Ar fi doar un mic test. Dar desigur, îmi e teamă. Îmi e teamă pentru că m-am învăţat aşa cum sunt acum. Îmi e frică de schimbări. Dar frica nu-i bună şi nici eu nu mă pot schimba peste noapte. Îmi trebuie timp... Nu, nu o să plec peste mări şi ţări (mai pe scurt la naiba-n praznic) să-mi caut cealaltă parte din mine, să meditez şi să mă întorc aici altfel. Timp, bani... de unde naiba?!
Ştiu că cealaltă eu e acolo, pe undeva şi că va apărea puţin câte puţin... Cine va fi? Poate Mihaela... Nu, nu Mihaela aia de prin desene, cu rochiţa aia vulgară, cu părul blond şi picioare lungi (şi sexy) :D. Nu aia...
Cum aş putea renunţa eu la a mai vedea ceva... nesimţit în fiecare chestie?! Desigur, nu aş putea renunţa la chestia asta. Aici poate ar fi mers să spun "defect profesional"... da' care profesie, dom'le?? Profesia de elev...    
    Defecte, o grămadă. Nu e cazul să le înşir că vă plictisesc degeaba. Calităţi? Nu cred că există aşa ceva la  mine... Bine, am şi eu o calitate. Calitatea de a mă plictisi repede :D. E şi asta o calitate... Sau calitatea de a supăra oamenii, de a dezamăgi. Încep să cred din ce în ce mai mult că astea sunt nişte calităţi pentru mine.
    Desigur, scriu tâmpenii, dar tâmpenii cu ceva adevăr în ele. Adevărul? Voi încerca să mă schimb, uşor, uşor... poate aşa mă voi integra mai bine şi nu o să mai fiu aia timidă... Dar cum am mai zis, îmi e frică, deşi ştiu că e spre binele meu...

4 comentarii:

  1. Stiu ca este gresit sa iti faci o parere despre icneva numai citind niste randuri dar,SUNT SOCATA.
    Dupa postarile tale, numai ,,aia timida" nu te vedeam:)

    Si..esti sigura ca vrei sa te schimbi pentru tine si nu pentru ceilalti?..Pentru a si eu m-am confruntat cu problema asta si am ajuns la concluzia ca nu trebuie sa ma schimb.(de fapt inca mai am ,,problema asta"..)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Sunt timidă în realitate. Pe blog sunt altfel, sunt aşa cum vreau să devin în realitate...
      Încă nu ştiu dacă vreau să mă schimb pentru mine sau pentru ceilalţi... Nu ştiu exact. Dar cred că dacă mă schimb, va fi bine pentru mine...

      Ștergere
  2. de cate ori iti explicam ceva nu vroiai sa ma asculti cand te impulsionam sa spargi masca aia
    si apropo pe cine ai dezamagit tu?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cloe: nu stiu cum sa formulez ea are idei bune, sau vrea sa faca ceva dar ii e frica de ce spun ceilalti...asta nu imi place dar e singura care poate schimba asta

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.