miercuri, 15 august 2012

Cu 2 deodată...

    Ahh... aş fi vrut să ţin secret acestă... chestie, dar am impresia că trăiesc totul o minciună. Trebuie să mă eliberez şi eu cumva... Unde? Aici...
Deci... am făcut-o. Recunosc. Chiar şi cu 2 deodată. De mai multe ori chiar... S-a întâmplat fără să-mi dau seama... M-am lăsată purtată de val, am crezut că ştiu ce fac... Sunt naivă...
   Desigur, nu prea recomand această acţiune în 2 .. E destul de greu, deşi plăcerea e imensă...
Deci, sfaturi acum. 
Cum să începi? Păi întâi începi uşor cu 1. Trebuie să fie ceva uşor, nu prea complex, dar nici prea plictisitor. Trebuie să te surprindă din prima clipă şi dacă nu reuşeşte atunci tu nu vei prinde drag de această acţiune şi nu o vei mai face niciodată... nici măcar cu 1, dar cu 2...
Prima dată îţi e teamă... Parcă vrei, da' îţi e frică... sau poate asta am simţit doar eu. Alţii pot simţi cu totul altceva... 
Trebuie să-ţi doreşti din tot sufletulu, nu o poţi face mai mult foţat-obligat. Trebuie să-ţi placă. E o acţiune plăcută şi care te relaxează până la urmă. O acţiune care te poartă pe culmile plăcerii şi ale imaginaţiei... Te duce acolo unde nu ai mai fost vreodată... Şi de fiecare dată e altfel. Îţi creezi alte scenarii în cap, simţi alte emoţii... De fiecare dată e diferit. Totul e diferit...
Dar dacă acţiunea se întâmplă în 3, din care tu eşti "piesa principală", poţi ieşi puţin ameţit de acolo... Poţi încurca puţin lucrurile dacă nu eşti atent la esenţă... dar cum am mai zis, plăcerea e imensă. 
   Deşi e cam dificil, tot aş mai face-o încă o dată şi încă o dată... 

   E plăcut să citeşti două (2) cărţi deodată, iar tu să fii acela care îşi imaginează totul... E puţin cam dificil pentru că poţi încurca acţiunea... dar e minunat... :D

  Doar... doar nu credeaţi că am făcut-o obsedaţilor?? :)) Şi cu doi... Bine, nici măcar cu unul :P... Obsedaţilor!!!


11 comentarii:

  1. Interesanta povestire, intensa si misterioasa. Ce carti ai citit?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Tibi: Ohh da, intensă :)). Am citit mai multe cărţi, dar cele în paralel au fost "Galerista - Wendy Holden" şi "Fascinaţie - Melissa Marr". :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am tot auzit de aceasta Melissa Marr, inseamna ca scrie frumos.

      Ștergere
  3. Doamne, măi, Zappy! (sau Pitic Tembel, în fine) Cum poţi scrie aşa ceva? =)) Mă amuzi. Blogul tău e printre preferatele mele.

    ...

    Da, încă mai râd :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu m-am gandit ca ai vorbi din experienta proprie!..Desi recunosc ca am avut dubii la un moment dat:))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Tibi: Am citit abia o carte a lu' tanti asta. Mi-a plăcut, dar nu ştiu dacă asta înseamnă că scrie şi frumos.

    @Alexandra: Cum pot scrie aşa ceva? Păi uşor :P.

    @Suky: Hmm... deci recunoaşte, eşti obsedată :P sau dacă nu obsedată, tot te-ai gândit la "altceva".

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am incercat cu 3 :))).E al naibii de greu nu te sfatuiesc sa incerci,pur si simplu nu poti face fata,te doboara atatea informatii.Sa stii ca eu nu m-am gandit la nimic obscen.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Simona: Nah.. tu şi mai şi decât mine. Te-ai aventurat cu 3... :)) Dar nici nu m-am gândit că tu te-ai gândit la ceva obscen :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar şi cu 2 deodată. De mai multe ori chiar... S-a întâmplat fără să-mi dau seama...


    De aici mi-am dat seama că e vorba de citit două cărţi în acelaşi timp. :)

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.