luni, 6 august 2012

Persoane şi personaje

   În viaţa noastră se existează tot felul de persoane şi chiar personaje. Personajele sunt acele fiinţe care, în viziunea mea, poartă măşti şi joacă nişte roluri doar pentru a obţine ceva. Desigur, viziunea asta a mea extra-magnifico-clară poa' să fie greşită. De ce nu ar fi greşită? Doar sunt o persoană. Şi e omeneşte a greşii. Nu trebuie să ai un răspun clar la toate întrebările.
   Şi în viziunea asta a mea extra bla, bla, bla există mai multe tipe de persoane. Nu vreau să intru mai adânc în subiectul "personaje" pentru că am zis deja că acestea poartă o mască şi îşi joacă rolul. Deci vreau să vorbesc despre persoane. Ştiu că nu ar trebui să încep cu deci, pentru că deci se foloseşte atunci când îţi exprimezi o concluzie, dar cum io sunt şefa aici încep cum vreau io.
   Deci, sunt persoane pe care nu le suporţi deloc. Îţi sunt antipatice. Îţi provoacă o greaţă din aia de nu trece nici cu un kil' de lămâi verzi. Hai două, că-s io mai darnică aşa. Deci persoanele astea sunt atât de greţoase, încât nici dacă ai bea un bax de ulei dublu rafinat de floarea soarelui din Timbuktu nu ţi-ar fi aşa greaţă. Nu vrei ca aceste persoane să zburde prin jurul tău, dar ele cum îş nişte fiinţe tare greţoase se ţin de tine ca o pată de ulei pe rochia aia abia cumpărată. Deci, persoanele astea îs câhh... Ştii că nu-s bune, încerci să le ocoleşti, dar tot de tine stau lipite. Stai calm, există 6 moduri de a omorî pe cineva.
   Next. Următoarele persoane sunt alea pe care le simpatizezi. Vrei să fii ca ele. Te îmbraci ca ele. Le venerezi. Ai un altar şi le aduci ofrande. Straniu, nu? No, păi persoanele astea îs super de treabă şi le vrei în preajma ta, dar soarta îţi râde-n meclă şi persoanele astea super de treabă nu stau pe lângă tine. Ele cedează locul ălora greţoase... Deci, ţi se face şi mai multă greaţă.
   Alte persoane sunt alea pe care te-ai supărat şi nu vrei să le mai vezi în viaţa ta. Te-au dezamăgit, te-au supărat, te-au enervat, te-au... cine ştie ce ţi-au mai făcut. No, da' păi pe persoanele astea nu vrei să le mai vezi nici în viaţa de apoi, chiar dacă astea ţi-au fost cele mai dragi persoane. Din acel punct în care v-aţi certat, bătut, păruit, etc. nu vreţi să le mai vedeţi vreodată şi punct şi de la capăt.
  Şi desigur, mai sunt şi persoanele alea la care ţii atât de mult încât chiar dacă te-au supărat, ţi-au dărmat toate "construcţiile", visele, dorinţele, tot mai ţii la ele. Îţi sunt atât de dragi încât nu te poţi supăra pe ele. Îţi imaginezi cum ar fi fără ele şi un dor imens te apasă şi te face să plângi. Pentru astfel de persoane există mereu un loc rezervat în inima ta de piatră rece şi bătută de atâtea ploi şi raze fierbinţi de soare. Le ierţi cu uşurinţă şi treci peste tot, doar pentru că îţi sunt dragi, viaţa ta e mai frumoasă alături de ele, te fac să zâmbeşti, ţii la ele, îţi sunt dragi... parcă am mai zis asta o dată. În fine, aţi prins ideea. Persoanele astea deşi te-au supărat, tu nu exişti fără ele şi mereu va exista un loc special pentru ele.
Cam atât.
Deci, am dreptate sau nu?

Zappy 2 încheiat.

3 comentarii:

  1. Ai foarte mare dreptate . In privinta tuturor 'tipelor' de persoane . Mai ales cand vine vorba de alea gretoase :)) .
    Am intalnit si eu multe .. si da , inca imi este greata .

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu, cu subiect si predicat, nu inteleg faza cu paruitul. In rest, cred ca aveti dreptate. Parerea mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate.-.-
    Si eu sunt in aceeasi situatie.

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.