joi, 2 august 2012

Chestii...

   Nah... a venit şi august şi se apropie şi şcoala aia... Iar mate, iar chimie... Mama lor de materii. Iar trezit dimineaţă, iar teme... Şi când îi aud pe unii că abia aşteaptă să înceapă şcoala... Pff... pentru ce?? Pentru ce să înceapă şcoala?? Dacă ar fi după mine aş lungi augustul ăsta de nu s-ar vedea. Dacă poate cineva să mai prelungeasă augustul îl rog frumos să o facă. Poate un august#2, sau un august de vreo 300 de zile :D.
Ar fi frumos, dar păcat că nu se poate realiza...
Aşa... în altă ordine de idei, am multe chestii de făcut da' nu-mi ajunge timpul. Adică nu că fac eu cine ştie ce... că în afară de a citi, a mai scrie pe blog şi a mă mai "plimba" pe net nu fac altceva... Dar îmi mănâncă o grămadă de timp şi asta.
Caut poeţi... Pentru ce? Simplu. Vreau să mi se dedice poezii şi dacă nu îmi plac... acolo unde le stă picioarele le va sta şi capul... (Acum ar trebui să se audă un râs malefic). Bine, nu caut poeţi pentru asta... caut pentru blogul cu poveşti. Dacă este cineva interesat, îl rog să dea un semn. :) Staţi calmi, nu o să vă tai capul... Eu abia omor ţânţarii...
Azi sunt mai veselă... nu mai sunt tristă şi nici gânduri sinucigaşe nu mai am. Oricum, nu m-aş omorî :P. Uneori viaţa e chiar frumoasă şi merită trăită. Şi oricum, mai am de stresat lume... Nu scăpaţi aşa uşor de mine... Sau poate da??
Cam atât... Aştept poeţi :).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.