joi, 30 august 2012

Bălării...

     Off.. urăsc perioadele astea când vreau să scriu dar nu ştiu ce, despre ce.. cum şi ce fel. Habar nu am ce să scriu. De ieri mă tot gândesc la ce să scriu şi nu-mi vine nimic în minte. Cred că iar mi-a plecat imaginaţia în concediu. Zău, asta mică are cam multe concedii...
Anunţ! Caut o imaginaţie de rezervă până se întoarce a mea... Are cineva imaginaţie de rezervă pusă în borcan la murat? :D
    În altă ordine de idei m-am săturat să văd aceeaşi ştire fascinantă, cum că o anume Mădălină a împrăştiat pe tot Facebook-ul faptul că ea nu mai e virgină şi că-l iubeşte pe Marius... E o ştire tâmpită, chiar mai tâmpită decât cea care a făcut publică această veste (fără de care noi nu puteam trăi). Dar desigur, unii gândesc cu alte părţi, din cauza aceasta probabil domişoara (care nu mai e virgină datorită viteazului Marius) a ţinut morţiş să împărtăşească această minunată... veste... Mâine, poimâine o să scrie că a rămas însărcinată cu domnu' Marius...
Da' cum ar fi ca acum să ne apucăm toţi să scriem pe Facebook de câte ori facem sex? Ar fi cam aşa: "Tocmai am terminat o partidă de sex cu prietena mea. A fost frumos." (stă scris frumos acolo...)
"Iuubiii, Alex a făcut sex cu prietena lui şi a postat asta pe Facebook. Facem şi noi sex ca să postez şi eu?"
   Mda... ştiu că nu prea au nicio logică cuvintele pe care le-am scris, da' îmi e urât să văd că nu am mai scris nimic de o zi... E dureeerooooss...

4 comentarii:

  1. Atunci presupun ca eu nu am deloc imaginatie pentru ca la mine trebuie sa treaca ceva timp ca sa stiu ce sa scriu.Si cand scriu nu am acces la calculator(asa ca scriu in caiet), iar cand pot sa le scriu pe blog..nu mi se mai par interesante.-.-

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie îmi vin ideile noaptea, când fac duș, discutând cu cineva sau cand ascult muzică. Dar cand mă pun să le scriu mi se întâmplă ca tine: parcă nu mai e așa interesantă idea. (Zappy)

      Ștergere
  2. Si eu am perioade cum ai si tu... Dar uite ca tu le indulcesti! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Le îndulcesc adăugând puțină frișcă și o cireașă mare (și fără viermi) în vârful unei prajituri bine însiropate. :D Zappy

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.