duminică, 26 august 2012

Nelămurire...

    Rockeri, vin cu întrebări de începător.
    În primul rând în chestia cu datu' din plete... Băi, pe voi nu vă ia ameţeala când... vă agitaţi căp'şoru zbenguind pletele voastre de rock-eri...? (cine nu are plete să-şi lase :P) Deci nu vă ia, măcar puţin, ameţeala...? Nu simţiţi că se învârte totul cu voi? Nu simţiţi că vă doare capul?
Că vreau şi eu să ştiu dacă doar eu simt asta. (Şi am încercat doar de vreo 4 ori să imit diverşi dătători din cap... şi de fiecare dată s-a lăsat cu ameţeală şi durere de cap). Dacă-s doar eu în situaţia asta, e cam naşpa... :|. Asta îmi confirmă faptul că în capul meu se află doar un singur neuron, care atunci când încerc dau din cap... neuronul meu singuratic ameţeşte. Face "bing-bang, bing-bang", dintr-o parte în alta a capului. E ca o minge din aceea de ping- pong... Îl cred că ameţeşte... că dacă erau mai mulţi stăteau la grămadă şi umpleau golul. Deci, repet. Voi ameţiţi? :D
    În al doilea rând... Marilyn Manson. Cei mă cu ăsta? Oare numai eu am impresia că ciudatu' ăsta m-ar tăia în bucăţi şi m-ar mânca cu muştar în timp ce-mi bea sângele cu un pai?!! (Ştiu. Sună scârbos...)
    În al treilea rând, doar mie mi se pare că cei care cântă rock încep uşor, uşor să-şi piardă din lungimea părului şi din expresiile lor dure???

Alternative rock, heavy metal (şi altele). 1995.
Nici ăştia nu au plete...
Duritate... 0
Scorpions (cam vechi, dar melodii superbe).
Heavy metal, hard rock. 1965
Duritate... primii doi din sângă ar fi gata să te strângă de gât.

Alternative rock. 1994.
Îmi plac melodiile... da' ei arată ca nişte fetiţe...
Duritate... sub nivelul mării
Manowar. Heavy metal, power metal.  1980
Au ei nişte freze cam de femei... da-s mai rock-eri decât Placebo.
Duritate... ăla mai scund din stânga şi ăla cu breton... cei ma duri :D.

    În al patrulea rând, de ce se îmbracă în negru un rocker? E o culoare frumoasă, nu zic nu, da' de ce fix negru? De ce nu... gri? Ştiu că fiecare gen de muzică are codul lui vestimentar, dar de ce fix negru..?
    În al cincilea rând, de ce majoritatea oamenilor (neascultători de rock) nu prea au o părere prea bună despre  cei care ascultă rock, considerându-i ciudaţi


Şi cam gata că îmi e foame...

16 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ha, haa...
    E nonculoare.
    Eu nu beau.
    Marilyn Manson e groaznic.
    Îl am aproape lung :P
    Eu voiam păreri de la alţii. Eu am părerile mele...

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie să ai antrenament ca să nu ameţeşti ;;)
    În al doilea rând, mie chiar îmi place cum cântă ciudatul ăsta (nu mă întreba de ce)...
    În al treilea rând, vremurile se schimbă ;))
    În al patrulea rând, nu ştiu, aşa s-a nimerit, probabil să exprime duritate :D

    Apropo, LA FESTIVALUL MAMAIA A CÂŞTIGAT ADDICTION!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Tibi: Văd că ai luat foarte în serios postul... Of, de acum încolo trebuie să scriu mare "Acest text este un pamflet şi trebuie tratat ca atare..."

    @Alexandra: Ştiu că vremurile se schimbă. Poate că încet trupe ca Metallica, Scorpions, Manowar... etc. vor fi înlocuite cu alte trupe de rock. Poate rock-ul va fi "altceva" în curând. Poate...

    :P Ştiam.

    RăspundețiȘtergere
  5. Păi nu am vrut să jignesc/supăr pe nimeni...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Zappy Eh, nici chiar. Să sperăm ca rock-ul să rămână rock.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Tibi: Nu trebuia să ştergi comentariul...

    @Alexandra: Să sperăm...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ba da, am citit noua ta postare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am vrut să jignesc sau să supăr. Te rog să mă crezi... Nu mi-am dat seamă că scriind postarea asta o să ai o părere aşa de proastă despre ea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu m-am supărat. Lucrurile pot fi interpretate, asta e...
    Dacă te referi la ultima postare, am scris-o pentru a lămuri lucrurile. :)
    Nu am scris-o pentru că sunt supărată. Că dacă eram supărată scriam altfel.

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.