marți, 14 august 2012

Despre sex

    Vorbind cu Floarea mea mi-a dat să citesc articolul ăsta. Desigur, imediat Piticul meu s-a activat şi a început să-şi imagineze diverse. Cele mai incitante poziţii... Eh, gata. Restu' nu contează.
    În articol zice că cei mai mulţi bărbaţi habar nu au ce o excită pe o femeie... Ştiţi ce ne excită? Atunci când vă vedem că puneţi mânuţele ale sensibiloase ale voastre pe tigaia aia murdară... Ştiţi cum ne excitaţi?? La maxiiimmm...

"Cele mai multe femei vor conexiunea emotionala intai pentru a raspunde pe deplin invitatiilor de natura sexuala." (Sună pompos... sau poate doar mi se pare mie)
Mda... îmi şi imaginez o conexiune din asta emoţională între EL şi EA. (Aici nu vorbim de relaţii EL-EL, EA-EA SAU TU-TU) 
                     "Pentru un moment organul apelat nu poate răspunde. "
                     "Dragă, organul tău nu răspunde..."
                     "Freacă mai tare iubito, sigur va răspunde..."
"[...] dacă tii cont de cateva mici sfaturi, atunci vei avea o adevarata leoaica in pat."
Şi dacă nu ţii cont, devine o văduvă neagră care te va ucide cu mama ei... Sau cu o lamă de topor rece... Contează de sadismul văduvei... E mai rău dacă te va ucide folosind-o pe mama ei... Soacra e cea mai diabolică fiinţă. Chiar şi diavolul a cedat în faţa răutăţii ei...

"Trebuie sa ne simtim confortabil si in largul nostru. Este mult mai usor sa savuram o partida de dragoste si sa ajungem la orgasm daca suntem relaxate. Un masaj senzual ajuta cu siguranta la relaxarea intregului corp."
                      "Dragul meu, îmi faci şi mie un masaj la spate înainte?"
                      "Desigur draga mea... cu ce vrei?"
                      "Cum adică cu ce vreau?"
                      "Păi cu făcăleţul, coada de la topor sau cea de la mătură?"

"Atmosfera perfecta. Femeile iubesc romantismul. Ne place sa facem dragoste intr-o incapere cu lumina difuza, cu muzica soft, eventual chiar un dans pe o melodie romantica ar fi minunat."
Cum să nu facă bărbaţii asta? Cu prima ocazie ne vor aştepta în pragul uşii cu un trandafir alb în dinţi şi cu o sticlă de şampanie în mână. Desigur, bărbaţii ar face orice... absolut orice. (Sunt ironică..)
Şi nu toate iubesc romantismul prea în exces, apropo...
Deci, cu o lumină difuză. 
                     "Dragă, vreau să facem dragoste aşa... cu o lumină difuză."
                     "Bine draga mea, se rezolvă..."
Şi poc... îţi dă una în ochiul drept de începi să vezi şi steluţe colorate, nu numai lumini difuze.
Muzică soft şi dans...
                     "Dragul meu, pui o melodie romantică să dansăm şi noi?"
                     "Desigur draga mea, ce vrei... un marş funerar sau heavy metal?"

"Flirtul. Atunci cand dansam… ne place sa fim atinse senzual, pe brate, pe gat…sa ni se sopteasca la ureche cuvinte frumoase si incitante, apoi sa fim sarutate usor si apoi din ce in ce mai pasional. O noapte in club sau o petrecere poate fi un preludiu foarte bun."
Deci, băieţii... aţi prin ideea? Atins senzual, pe braţ, pe gât... nu direct pe fund... Şi şoptit cuvinte frumoase, nu... "Ce cur mişto ai. Când ne-o tragem?"

"Cucereste-i creierul si corpul te va urma! Creierul este cel mai activ organ sexual. Mai ales la femei este centrul tuturor trairilor ei."
Oh... da... creierul... Şi dacă e gol? :D
                    "Oh... ce creier frumos ai... Vreau să ţi-l cuceresc... Cu neuronii tăi... Ahh, mă simt excitat de această privelişte asupra... creierului tău absolut minunat!!"

"Soft dar si dur.
 O femeie adevarata are nevoie de un barbat adevarat. Nimic nu e mai masculin decat un barbat hotarat si de ce nu..un pic mai dur [...]"
Ohh... da... dur... Legată de calorifer cu un căluş în gură... şi biiiipp la maxiimmm... DUURR!!!! Dacă nu suportă căluşul în gură, bagă-i cearşaful... Dacă face figuri, cu avânt şi un pumn în gură. Doar aşa se va lăsa dominată de "băiatul dur".
 
"Femeilor le place sa auda cuvinte suave de dragoste cand se apropie de orgasm deoarece asta ii da un sentiment de siguranta si o face sa se abandoneze in adevaratul sens al cuvantului."
                  "Oh, draga mea... eşti rece ca o bere. Piciorele tale sunt atât de fine... ca ale secretarei. Părul atât de ondulat... ca al colegei... Ahh... iubita mea..!!"
"Unele femei se excita foarte tare daca sunt dominate. Ia-i mainile si tine-i-le strans deasupra capului in timp ce o saruti pe gat si ii spui: “Stiu ca iti place!” Si asta nu e o intrebare."
Oh, da, e frumos... Dar nu uita apoi să o dai cu capul de perete şi să o întrebi dacă îi place... Senzaţii tari, pur româneşti. :D

"Intrebarile trebuie evitate pe cat posibil in pat. Nimic nu poate sa taie pofta mai mult decat niste intrebari de genul: “Vrei sa te sarut pe gat?” sau “Ar trebui sa iti dau jos sutienul?” sau “Ai vrea sa o luam mai incet?”
Adevărat.. Că doar nu o să fiţi pe culmile plăcerii iar tu să o întrebi: "Dragă, da tu când mai găteşti?". Cred că o să-ţi dea cu tigaia-n cap şi o să te pună la regim... Oricum trebuie să dai burta aia jos...

"In loc de intrebari trebuie folosite afirmatiile de genul:  “Va fi o noapte pasionala si plina. Pregateste-te!” sau “Data viitoare voi si si mai rau. Mai ales daca nu esti o fetita cuminte.”
Da, da, da...
"Va fi o noapte pasională şi plină. Pregăteşte-te! O să curăţăm împreună toată casa, iubito! O să o facem lună."
"Data viitoare voi fi şi mai rău. Mai ales dacă nu eşti o fetiţă cuminte... te dau şi mai rău cu capul de pereţi..."

   Mda... cam asta-i tot... :D. Poate nu mi-o fi ieşit prea bine, dar măcar am încercat... Aveţi grijă cu partenerul în pat... diseară... Să nu vă dea cu capul de pereţi.

7 comentarii:

  1. Si asta ne impartasesti tu din vastele tale experiente erotice, nu? :)) Genial ce ai scris, nu mai pot de ras :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))Chiar stii sa faci pe cineva sa rada:))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Tibi: Nu, nu împărtăşesc din vastele mele experienţe erotice...

    @Cloe: Iar eu mă bucur :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Flory: Iar eu mă închin la muza mea mulţumindu-i... :D

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.