luni, 27 august 2012

Dragostea-i mare...

*Acest text este un pamflet şi trebuie tratat ca atare*

Suspin şi mă uit cu jind spre...
Vreau să simt atingerea suavă a...
Vreau să mă simt bine în...
Doresc să...
Suspin.
Simt cum mă îndrăgostesc de...
Ce n-aş da...

Ştiu că nu are nicio logică ceea ce am scris mai sus... da' hai să continui propoziţiile :D.

Suspin şi mă  uit cu jind spre blugi.
Vreau să simt atingerea suavă a materialului.
Vreau să mă simt bine în ei.
Doresc să mă îmbrac cu ei.
Suspins.
Simt cum mă îndrăgostesc de ei.
Ce n-aş da să dorm cu ei.:D

În altă ordine de idei... cred că am înnebunit mai rău decât eram. Simt o atracţie puternică spre blugiimei  noi... :|
Oare sunt singura?? Cum oare se numeşte asta? Hainofilie? Blugofilie?
Să caut un psiholog? Sau chiar un psihiatru?
Pot să discut cu cineva despre asta???

Un comentariu:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.