joi, 1 noiembrie 2012

A... zi de şcoală

Ziua de azi a început cu o oră adorabilă de informatică în care am corectat tema... Somniiiccc!!!
S-a făcut o problemă la tablă, să o verificăm pe calculator. A dat. 
Profa: "Dar hai să facem altceva..."
Bla, bla, bla... şterge o acoladă şi un cout, afişează altceva. "Verificaţi". Ce ne dădea? Desigur că nu ne dădea ce trebuia... Cum ar fi fost să-i punem profei notă mică pentru că nu a făcut cum trebuie??? Hâââ??? 
A doua oră religia. Am dat lucrare :|. Ce e "religia prin excelenţă"?!!! Urâţică lucrarea, nu ne-a luminat Dumnezeu deloc...
După religie iar info. Ne-a predat "funcţii care prelucrează şirurile de caractere". Strlen, strcpy, strcmp, strchr, strstr, strrev, strcat... parcă zici că-s prescurtări d'alea de pe mess. 
Profa: "Mă doare sufletul în mine că vă las fără temă... dar trebuie să verificăm astea pe calculator ora viitoare."
Hai să nu te mai doară sufletu-n tine măi profă... că şi pe noi ne doare când ne dai în temă probleme de bac.
După info am avut engleza. A trecut şi engleza... plictisitoareee...
Pe urmă română. Ora în care pur şi simplu îmi venea să o dau pe profă cu capu' de catedră şi să rup catalogu' în capul celor 2 nesuferiţi. Profa i-a abordat pe ăştia 2 pentru a-i face un proiect (prezentare făcută în PowerPoint sau movie maker...)... şi le-a pus 10 :|. Serios, mă?!!!! Serioooossssss???? Nu a fost nimic legat de ora de română, nu a fost nimic legat de şcoala noastră... O să-mi fac un tricou cu următorul text: "Acord ajutor pentru o notă de 10". Pe o parte îi ceartă şi pe alta-i pupă-n... Ahaa... acolo!
La bio m-a ascultat. Am luat 10 :P. Şi pe urmă a venit salvarea... cică şi-a rupt unu' gâtu' la ora de sport. Dacă au fost supravegheaţi ca noi... adică deloc... cine răspunde? Mda... când zic că sportu' e rău.... nimeni nu mă crede... Nah dovadă!
După bio am stat şi cu diriga vreo juma de oră la două probleme de economie. Le-a înţeles exact la cine nu ne aşteptam :|.

Azi am realizat că e mai bine afară decât în clasă... :|. Friguros.

Un comentariu:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.