duminică, 25 noiembrie 2012

Mulţumiri!

          Nah, stăteam şi mă uitam la statisticile blogurilor (ăsta şi cel cu poveşti). Pe ăsta scriu eu ce vreau, nu mă adresez unui anumit public... cine vrea să citească, să citească. Cine vrea să spună ceva, să spună. De numărul de vizite îmi pasă şi nu prea. Nu scriu aici pentru a impresiona lumea, nu scriu pentru cineva anume... o fac din plăcere. O fac pentru mine.
         Cum a luat naştere blogul ăsta am mai zis-o. EA e "de vină"! (când o să citească asta o să se umfle în pene şi o să zică "Ahaaa... îţi plaaacee!! La început nu, că nu vreau...! Veezzii, ţi-am zis eu!!" :D )
Nu, nu-mi sărbătoresc blogu'. Dacă voiam să-l sărbătoresc o făceam prin luna mai... vreau doar să mulţumesc celor care îşi rup 5 minute din timpul lor preţios şi aruncă un ochi pe aici.
         Voiam să scriu de mult asta şi acum dacă tot am timp şi chef de scris şi dacă tot am dat peste postul ăsta care aştepta să fie terminat şi publicat, am zis să-l termin...
         Ai fi crezut că cineva îşi poate exprima exact aceleaşi trăiri/sentimente de care ai şi tu parte? Sincer, eu nu aş fi crezut. Da, ştiu... nu sunt unică... Asta mă atrage la unele bloguri. Autorii exprimă ceea ce simt eu atunci sau am simţit cândva.
         Pot să zic că blogurile astea sunt spaţiul meu, nu? Adică mai mult blogul ăsta e spaţiul meu, că celălalt nu e numai al meu.
Eh, cu ajutorul blogului am cunoscut persoane care mi s-au părut simpatice după primele cuvinte scrise, fie în comentarii, fie pe blogurile personale. Cu unele am mers chiar mai departe de blog şi de anonimat... şi îmi pare bine :). Desigur, dacă e cineva care vrea să meargă mai departe de blogul ăsta şi să vorbească cu mine, eu aştept.
Nu sunt multe bloguri care îmi "merg la suflet", dar cele de mai jos sunt speciale.

Voi începe cu "Blogu' lu' Flori", ocupă un loc fruntaş pentru că înainte de toate autoarea blogului îmi e colegă, apoi sfătuitoare... şi apoi restu' lucrurilor bune. Uneori scrie pe blog ceva, eu citesc... iar apoi vrea să-mi povestească ceea ce a scris. Dar ea nu ştie că eu am citit deja :P, dar o las să povestească...

Apoi blogul Simonei. Păcat că scrie rar... spre extrem de rar. Îmi place să cred că într-o zi se va apuca serios de scris. Şi ea e specială, pentru că îmi e colegă... ascultă rock şi mai avem momente în care spunem ceva şi realizăm că amândouă avem aceeaşi idee... Geniile gândesc la fel :P.

În continuare, ca să nu supăr pe nimeni cum că "X e în faţa mea, dar eu am comentat mai mult...", o să le pun în ordine alfabetică.

Albă ca Zăpada. Din punctul meu de vedere ea nu păstrează nimic din gingăşia personajului din poveste... şi asta e bine. E un copil care vrea să fie ascultat, care vrea să râdă... să iasă din cochilia sa şi să nu se simtă aiurea... Sper să fi zis bine, dacă nu am zis bine... aştept să mă corectezi :). E şi o mică scriitoare (şi vreau să scrii pe blogul cu poveşti). Blogul ei e simpatic, de copil mic aşa...

Mica fată Ascunsă pe care am descoperit-o de curând, deşi ea îmi comenta pe blog de ceva vreme :D. M-a surprins cu o postare şi... mi-a plăcut. Ce mai pot spune?! Nu pot să zic decât că e o sensibilă care tânjeşte după iubire... şi după un anumit D. Şi ieri am descoperit că Ascunsa scrie poveşti...

Kriss. Ea îmi e simpatică rău şi nu doar pentru că mi-a zis că-şi face casă la mine pe blog :)), ci pentru că e ea o scumpă... şi deşi e de vârsta mea, eu o văd ca pe un  copil mic. Ciudat cum eu văd pe mai toată lumea ca nişte copii mai mici care se plâng şi exagerează :D. Dacă doriţi să o faceţi fericită p'asta mică, trebuie să-i cumpăraţi cărţi. Zic bine? Blogul ei, pentru mine, e un loc simplu unde scrie despre ea... despre şcoală... despre ce-i trece prin cap... şi plus recenzii la cărţi :).

Eliisa mai nou e îndrăgostită sau cel puţin aşa pare din ceea ce scrie pe blog (cam toată lumea e îndrăgostită în perioada asta? :-? ). Şi ea e un copil mic şi sensibilos care scrie pe blog ceea ce-i trece prin cap. Mie îmi place că are postări scurte în care prezintă ideea de bază... cum ar fi: "I love you you you you you you you you you you!" (direct de pe blogul ei...).

Blogul unui anumit Nimeni. Îmi plac foarte mult pozele, desigur.. să le fac, nu să mi se facă. Pe blogul ăsta găseşti poze care merită admirate, iar fotograful apreciat... :).

Oama de Tinichea. Aici nu mai pot vorbi despre "o fetiţă"... Îmi place cum scrie. Modul ei mai... porcos sau mai bine zis care tinde spre sex e pe gustul meu :D. E destul de amuzantă şi îmi palce că nu îi este ruşine să vorbească despre cuvântul ăla urâââttt care începe cu s... şşhh, nu vreau să-l aud, e ruşşineee... :)). SEX! :P

Smells like a teen spirit... sau Alexandra. Mică ascultătoare de rock. Copil retras dar care îmi lasă impresia că ar fi în stare să strângă lumea de gât... :D. Blogul e locul unde îşi spune oful... Îi place să şi scrie poveşti... Şi unde mai pui că locuieşte în acelaşi oraş cu mine? :>

Voi aţi fi crezut că un băiat poate scrie ceva romantic şi frumos? Eu nu prea :D, dar am dovada că se poate. Dovada e chiar el, Tibi. Poate că el crede că nu scrie ceva minunat, dar pentru mine textele lui sunt adevărate  "comori". Eu cred că dacă apuci să-i citeşti o singură postare, te vei îndrăgosti de modul lui de a scrie :). Şi... pe lângă faptul că are talent la scris, se descurcă destul de bine şi cu pozatul... Moments e blogul în care încearcă să redea prin fotografii frumuseţea naturii şi nu numai...

Şi Zoe, cu al său blog Bazzaconii e numai bun de citit. Şi de ea îmi place că nu îi e ruşine să zică unele cuvinte  :D. Pe ea nu o mai văd ca un copil mic din cauza modului de a scrie... Şi ea tratează unele chestii cu ironie... sper să nu mi se pară :)

Desigur, mai sunt şi alte bloguri pe care le citesc... dar astea îmi sunt cele mai dragi şi pe care dau cu click-u' de câteva ori pe zi :).

Sunt puţini cei pe care i-am prezentat dar sunt ca o mică familie. O mică familie virtuală care sper să se facă cât mai mare şi tot mai mare.

Vă mulţumesc tuturor pentru timpul pe care îl acordaţi blogului meu. Când zic tuturor, mă refer la toooţi cei care trec pragul blogului meu... :).

15 comentarii:

  1. Trebuie sa-ti spun ca m-ai descris perfect:))Chiar atat de evident e ca vreau sa ies din cochilie dar imi e greu(greu, frica, rusine..ceva' de genu')??;))
    Si mi-ar placea sa scriu pe blogul ala cu povesti.Chiar ma gandeam ca povestea inceputa pe blogul meu ar arata cam aiurea..Pentru ca e creat doar pentur ofurile mele si nimic mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Mie mi se pare că e destul de evident :D.
      Păi ca să scrii pe blogul cu poveşti am nevoie doar de o adresă de e-mail pe care să-ţi trimit o invitaţie... şi apoi poţi scrie.
      Aştept adresa :).

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  2. Si noi iti multumim ca iti impartasesti ideile pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ups! :D Pe tine nici nu te aveam în blogroll, dar acum te am :).
      Iar eu îţi mulţumesc că îmi citeşti blogul.

      Ștergere
  3. Oh tu .. Mi-ai facut seara ! Veneam incantata de pe un alt blog in care am fost mentionata si iata-ma aici unde mi s-a completat inima ! Am asa multe de spusss , adica in timp ce citeam ma gandeam la comentariul kilometric , sper ca n-am uitat nici o idee .
    In primul rand ,D. ar trebui sa-mi fie recunoscator , este vedeta deja , apre pe blog-uri asa dragute ca al tau si el chiar e " cunoscut " . :)) Super tare , ma rog , el nu va afla niciodata asta .
    Apoi , habar nu aveam ca pe Smells like a teen spirit o cheama Alexandra , chiar vroiam sa o intreb da nu-mi faceam timp . :)) Deci merci !
    Cand ai inceput cu " Voi aţi fi crezut că un băiat poate scrie ceva romantic şi frumos? .. " dintr-un ras fericit ajunsesem la ceva gen " HAA ?! :O :| " un moment am crezut ca esti baiat , asta ar fi sfidat toate legile creierului meu . :))
    Asa..nu stiu ce-as mai putea spune , asta e o zi memorabila , chiar nu credeam ca toata chestia asta cu blog-ul va lua asa o amploare si voi ajunge sa fiu mentionata pe lista preferatilor mei . Multumesc si eu si multumesc inca odata pentru ca m-ai inclus in Blog-ul cu povesti ! >;d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Te asigur că sunt fată. Păi şi până la urmă dacă eram băiat, ce? :P
      Păi nici eu nu mă aşteptam la atâtea de la blogul ăsta :).

      Ștergere
    2. Ei , nu era nimic dar era intr-o ceata completa apoi. :)))

      Ștergere
  4. Myu...deci iti multumesc mult ...da zici bine cine ma vrea fericita o carticica este suficient:* , eh,,eu tot imi fac casutza aici plus ca e gratis si ma simt atat de incantata ;)) plus ca la un metru57 ai tot dreptul sa-mi spui micutza:)) cum faci tu cum nu faci ma faci safiu fericita oricand :* Iti multumesc Zappy pentru cuvinele frumoase, reale si parca m-ai citit mai mult decat a facut oricine :)) bine nu mai mult ca mami, dar e ok:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigură că dacă aş interacţiona mai mult cu tine te-aş putea cunoaşte :).
      Şi nu ai pentru ce-mi mulţumi.

      Ștergere
  5. Hei! Multumesc pentru mentiuni :">

    RăspundețiȘtergere
  6. Aaw, mulţumesc! Abia acum am văzut postarea (nu prea sunt la curent cu actualităţile). Ai zis bine ;))

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.