vineri, 2 noiembrie 2012

A... zi de şcoală

Ziua mea de azi a avut doar două ore din cauza unei stări de rău cauzată de aproape o noapte nedormită... Mda...
Două ore de mate care au început foarte frumos cu verificarea temei. De precizat e că doar M. îşi scrisese la analiză... Restu' fiind cu frica-n gât că era posibil să încasăm un 2 frumos. Pentru mine e un mister total cum de a ştiut ea să facă exerciţiile alea că până la temă nu mai făcusem modelul ăla de exerciţii... Dubios al dracu cum de le ştie ea pe toate...
Profu': "C., după cine ai copiat? Ăsta nu e exerciţiu terminat. Probabil s-a terminat pagina de unde ai copiat şi nu ai mai scris..."
Cum le ştie profu' pe toate...
A ieşit S. la tablă să expliciteze un modul şi trebuia să zică între ce intervale se existează "x".
Profu': "Deschis la 2..."
S. punea un fel de acoladă.
Profu': "Închis la..."
S. punea un fel de acoladă.
Profu': "Iar ai făcut un şerpişor. Deschizi o paranteză. O să te saturi la anu' de şerpişori."
Restu... e can-can!

Şi ca bonus un banc care merge cu starea pe care am avut-o eu azi-noapte:
   "Iarna în pădure. Ninge. Un urs se plimbă furios. Rupe un brad, apoi dă cu piciorul într-un copac, urlă la lup... Mânios rău de tot. Merge şi bodogăneşte:
- Aşa... mi-o trebuit dacă am băut cafeaua aia în septembrie..."

Eu nu am băut cafea :D.

Un comentariu:

  1. Asa sunt profesori...ne complica viata si baga frica in noi.Am ajuns sa-mi fac rugaciunea ca sa nu ma asculte cand nu sunt pregatita,dar se intampla invers...

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.