sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Doar un vis

M-am îndrăgostit...
Într-o zi pe o plajă, sub un soare iubitor..
Ce mă mângâia cu ale sale raze...
Iar valurile mi se jucau la picioare...
Mi-a trecut prin păr o adiere caldă...
Şi am simţit o privire pătrunzătoare...
Ceea ce m-a făcut să tresar...
M-a speriat cumplit.
M-am uitat în spate...
Nimeni nu era.
Mi-am zis că mi s-a părut...
Am aşteptat dar nu am mai simţit...
Soarele a apus, iar Luna a apărut.
Întinsă pe nisipul rece, privind spre Lună, numărând stelele...
Când într-un moment de linişte...
Am simţi din nou o atingere de mătase, o adiere caldă.
Cineva îmi acoperi ochii.
Am tresărit...
I-am atins mâinile-i calde şi m-am întors...
Era un EL...
Înalt, frumos, cu ochi căprui în care strălucea luna...
Mi-a şoptit un bună dulce ca mierea...
Mi-a atins obrazul şi am simţit că îmi ia foc...
"Te-am speriat?"
M-am panicat...
Şi într-un vis aiurea simţeam că am picat...
Un vis fără logică, dar tare frumos...
Asta e...
E doar un vis...

M-am trezit buimăcită din vis...
Şi cu ochii închişi mă gândeam...
La visul din care tocmai m-am trezit.
Am deschis ochii şi am dat cearşaful la o parte...
Şi am început să râd încet, încât să nu-l trezesc...
Fiindcă EL chiar lângă mine dormea.
L-am cuprins în braţe şi am adormit la loc...


Nu, nu m-am apucat de poezii (şi nici nu o voi face), dar era mai interesantă ideea aşa decât în fraze lungi îşirate...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.