sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Zâmbeşti?

    Făcând abstracţie de unele lucruri, încerc să-mi păstrez zâmbetul... care a început să devină pentru unii un "lucru scump". De ce nu îşi permit să zâmbească mai des? Hmm... tu îţi "permiţi" să zâmbeşti des? Dacă da, foarte bine... dacă nu, de ce?
De ce am eu ticul ăsta cu zâmbetul? Pentru că îmi place ca lumea să fie fericită. Şi uite cum îmi dau eu seama acum că, de fapt, mie îmi pasă de restu'... iar restului nici nu cred că îi pasă. Ce mă enervează la mine e latura aia bună... O urăsc! De ce trebuie să-mi pese mie de toţi? De ce trebuie să sufăr când suferă şi altcineva? De ce trebuie să-mi pară rău pentru un lucru? De ce? Da, această latură bună nu o să mi-o înţeleg niciodată... la fel cum nu o să înţeleg niciodată cum de nu pot spune "nu" atunci când cineva îmi cere ajutorul. Sincer, mie îmi e ruşine să cer ajutorul cuiva. Doar după multe încercări eşuate îndrăznesc să cer ajutorul. Da, ştiu că cu ruşinea mori de foame... Bine, nah... poate fi vorba şi despre orgoliu, nu zic nu. Bine, hai să zicem şi orgoliu şi ruşine. Mie nu-mi place să se bage cineva în lucrul meu. Eu dacă aranjez ceva într-un anumit mod şi vii tu şi îmi zici că nu vine bine acolo, deşi mie îmi place cum stă acolo, trebuie să mă convingi cu argumente solide că chestia aia nu stă bine acolo. Când încerc să ajut pe cineva că aşa vreau eu şi celălalt mă refuză, îmi văd de treaba mea. Nu are rost să insist, dar dacă va veni la mine să-mi ceară ajutor, atunci va fi expediat frumos şi elegant.
Da, sunt greu de înţeles... dar totuşi uşor. Sunt încăpăţânată, ştiu asta. Acţionez sub influenţa primului impuls, ştiu asta... Ia gata! Ceee... mă apuc să-mi zic defectele aici? Neah! Descoperiţile voi. Aaa... şi cică-s fiţoasă... Aici vreau argumente că nu pot înţelege cum pot fi fiţoasă când mie nu-mi plac fiţele şi râd de tipele fiţoase.
Unii sunt atât de simpli, alţii atât de complicaţi... Nici nu ştii la ce să te aştepţi din partea lor. De fapt, e ceva bun şi asta, că nu e o persoană plictisitoare, dar oare e chiar bine să fim imprevizibili?
    Cine face un efort şi zâmbeşte? Dacă zâmbiţi nu o să vă aducă Moş Nicolae o nuieluşă, că tot mai e puţin până intrăm în luna aia care nu prea-mi place mie că-s prea multe sărbători... :-L.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.