luni, 12 noiembrie 2012

Temă de gândire

       "O tănără din oraşul X a fost urmărită, apoi violată...". "O bătrână din oraşul Y a fost violată de nepotul ei care se pare că se afla sub influenţa băuturilor alcoolice." "O tânără din oraşul Z a fost violată şi omorâtă cu sălbăticie..." Vă sunt cunoscute chestiile astea, nu? Mie îmi sunt... Le aud de fiecare dată când televizorul este aprins şi dat pe un program de ştiri...
        Despre ce vreau să vorbesc? Despre ceea ce îmi povestea Simona acum câteva zile cum că a fost urmărită de un boschetar.. Aştepta să treacă trenul pentru a putea traversa calea ferată... şi tot aşteptând ea acolo vede că din spatele ei vine un boschetar. La început nu i-a dat atenţie crezând că  voia să traverseze şi el calea ferată. Mai stă ea puţin şi îşi întoarce capul şi îl vede pe ăla exact în spatele ei. Respectivu' a început să cânte... Ea şi-a întors puţin privirea, nedorind totuşi să-i arate că îi e frică. A trecut şi trenul... ea a traversat calea ferată, ăla după ea tot cântând. A scăpat repede de el, deoarece nu mai avea mult de mers până acasă. Mai pe seară a ieşit la poartă şi iar l-a văzut pe ăla, dar se ţinea după o altă fată...
Mi-am adus aminte de asta, aducându-mi aminte de ceea ce am visat azi-noapte. Eram în baia liceului, udam bureţii (da, se pare că săptămâna aceea de şters tabla şi-a pus amprenta asupra mea)... Şi cum udam eu acolo bureţii văd în oglindă (da măi, avem oglindă în baie) reflexia unui tip îmbrăcat în negru care rânjea. Nu i-am dat atenţie, doar că atunci când am vrut să ies nu m-a lăsat. Îmi ţinea cu o mână mâinile la spate, iar cu cealaltă gura astupată (da, am nişte vise ciudate în ultima vreme)... respectivu' tot trăgea de mine... şi nu ştiu cum am reuşit să scap de el ajungând în clasă... (şi m-am trezit).
       Ce vreau eu să zic atât cu povestea Simonei cât şi visul meu... de ce persoanele de sex feminin, copiii şi bătrânii sunt victimele violurilor? De ce nu sunt şi bărbaţii violaţi? De câţi bărbaţi violaţi aţi auzit pe la ştiri? (În afara acelui taximetrist care a fost "violat" de o tanti...)
De ce anumite persoane (infractori) aleg victime din rândul femeilor pe care le întâlnesc singure pe stradă şi le urmăresc, din rândul copiilor pe care îi urmăresc sau le "promit" ceva dulce... sau din rândul bătrânilor (bătrânelor)? De ce se ajunge la comiterea unor astfel de cazuri?
       Eu, ca fată, cum mă păzesc de astfel de persoane? Ţipând, lovind, fugind? Şi dacă nu scap?
Acum câţiva ani aşteptam tramvaiul să mă duc la şcoală. Era dimineaţă şi deşi era dimineaţă nu prea era multă lume pe stradă. Văd că vine spre mine o persoană din asta dubioasă... mă analizează puţin şi îmi propune... anumite chestii. I-am zis să mă lase în pace sau ţip. Spre norocul meu a plecat respectivul mai departe. Ce s-ar fi întâmplat dacă mă forţa? Nici nu vreau să ştiu...
       Înţeleg că de la o anumită vârstă corpul cere anumite chestii, cum ar fi sexul... că nah, simţi că trebuie, este o necesitate fiziologică, o descărcare psihică... dar de ce unii simt că trebuie să facă sex şi o aleg pe femeia aia singură care merge pe o străduţă lăturalnică, pe copilul ăla care se joacă liniştit în faţa scării... sau pe bătrâna aceea care stă singură la etajul 2? De ce nu pot alege o curvă? Astfel de persoane au probleme grave, nu îşi dau seama de gravitatea situaţiei... pentru ei actul sexual forţat probabil e ceva normal. Ar omorî pentru sex... Da, ştiu că ar trebui să mă mai documentez în ceea ce priveşte violurile şi violatorii... să pot înţelege exact ceea ce se petrece în capul unei persoane care violează şi ceea ce se întâmplă pe urmă cu psihicul persoanei violate, cât de uşor/repede se va reintegra persoana violată în societate...
O singură soluţie am la această problemă: plătirea unor curve care să caute toţi boschetarii care vor sex şi să le rezolve problema. Şi uite aşa ambele părţi sunt fericite că au făcut sex.
       Întrebările mea de final sunt:
1) De ce aleg unii să violeze?
Lipsă de discernământ? O faptă "de mândrie" în faţa celorlalţi din gaşcă? Din cauza alcoolului din sânge?
2) Cum ne protejăm de astfel de persoane?
3) Putem identifica un violator? 
După privire, mişcări... vocabular...

Desigur că mai erau multe de scris, dar timpul mă presează...
Iar această postare nu vreau să ducă cu gândul pe nimeni la faptul că aş fi o obsedată sexual care numai despre asta vorbeşte. Întrebările sunt cât se poate de serioase.




2 comentarii:

  1. 1)Eee obsedati,probleme psihice si asa mai departe.
    2)Spreiuri lacrimogene,bate,etc.
    3)Oui..dubios,gen masculin,fizic inspaimantator.
    Chiar trebuia sa vorbesti despre asta?Acum imi este frica..poftim!?
    Dar aceasta postare imi aduce aminte de replica Roxanei..mai exact nu imi aduc aminte care a fost replica ei dar intrebarea lui E. mi-o amintesc.Te rog sa-mi aduci aminte de replica Roxanei stiu ca era foarte comica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai adus aminte de o zi de scoala din generala. :)) Frumoasa zi..
    1. Din dorinta de a avea pe cineva, obsesii, probleme psihice.
    2. Lovitura la organul sensibil. Asta vad eu ca fiind cea mai eficienta solutie. :)))
    3. Nu cred ca putem. Poate fi un baiat/barbat linistit, care are o mare frustrare in suflet, dar si un baiat/barbat nebun, gen macho ..
    Astea sunt parerile mele.. :D

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.