joi, 29 noiembrie 2012

A... săptămână de şcoală

     Pff... m-am plictisit. Nu am chef să scriu nimic deosebit, de fapt nu am chef nici să gândesc (bine, nu că aş avea chef vreodată să gândesc :D). Nu îmi e somn, nu îmi e foame, nu îmi e sete... doar vreau ceva dulce şi pe cineva ca să-mi alunge plictiseala. Mă învârt în juru' netului încă de pe la ora 15 de când am venit de la şcoală. Mâine stau acasă :>. Bine, nu stau numai eu... Deci şi mâine e o zi plictisitoare, dar cel puţin nu mai am 2 ore de mate mâine... :D.
    Azi ne-a adus profa tezele la biologie :-L. Am învăţat de duminică până miercuri la biologie. Câte puţin în fiecare zi, am scris totul în teză... şi am luat 9 fără nicio greşeală. De ce? Păi... am dat teza cu profu' de fizică care este cunoscut în şcoală drept un prof care lasă elevii să copieze... că deh, profa de bio nu a sta cu noi... că ea avea treabă dom'le (ceva cu netu') adică pe ea o durea fix la cizme de teza noastră cea de toate zilele. Şi vezi dom'le că dacă noi am stat cu profu' ăla am copiat. Băi, să se înţeleagă... Nu am copiat. Ştiam, doar că la sfârşit mi-am autocorectat teza. Era corectă. Era exact ca în caiet... Normal că nu-mi convine... Să facă bine să stea cu noi la teză de acum încolo dacă nu are încredere în noi.
    Ne-a adus tezele şi la info. "Teze mai proaste ca astea nu am mai văzut în viaţa mea." Mda, ce să zic, noi suntem primii... ne mândrim şi noi cu ceva. Eu am luat 8. E... binişor ţinând cont că e a doua notă dinc clasă (prima fiind 9), un 7... iar restu' fiind note de la 2 sau 3 până la 6.
Aaa... da, mi-am amintit. Ieri (parcă) unu' din nesuferiţii clasei o sună pe o colegă în timpul orei de mate. 
Colega: "Domnu' uitaţi cine mă sună!"
Nesuferitu': "Hai taci că sună cu privat..."
Săptămâna trecută ne-a predat ceva la bio despre ampulă, azi despre cupulă.
Simona: "Cup..." şi s-a oprit. :)) Da, e mai ruşinoasă ea... 
     Azi la engleză au venit 3 foşti elevi din 3 generaţii diferite, noi fiind a patra generaţie prezentă în cabinet. Premieră! Era o tipă acolo care făcuse Dreptu' şi cică regretă că l-a făcut. Dacă atunci ar fi gândit cum gândeşte acum cică sigur ar fi ales altceva... :-?.

Pentru săptămâna aviatoare am aşa...
Mate - teză (mă omoară :| )
Română - făcut ditamai portofoliul
Franceză - învăţat plus muulte exerciţii
Chimie - învăţat
Engleză - tre' să-mi scriu nişte teme :D
Istorie - învăţat tot că dau lucrare şi mi se cere şi minutul în care s-a născut Columb
Biologie - lucrare 
Şi cam atât cred... iar pe 10 dau teză la română şi gata cu tezele... apoi urmează cârdul de lucrări şi ascultări.
Iubesc şcoala!

3 comentarii:

  1. Eu am terminat cu tezele , azi am dat-o pe ultima ..dar urmeaza sectiunea torturati pustii cat puteti cu ascultatul , caci vb vine2-3 luni au fost asa de florile marului ...multa bafta la teze atat iecat si lui Flory sa-i transmiti ca ma bate bloggar ..mda mai greu la ea cu comentarii dar o urmaresc cu drag..ps de la ea am invatat mici trucuri pt dieta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim (răspund şi în numele ei :) )
      :)) O să o pun să citească P.S-ul.

      Ștergere
  2. ok...ar fi dragutz...

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.