duminică, 18 noiembrie 2012

La şcoală

    Am renunţat la "A... zi de şcoală" pentru că devenise plictisitor (pentru mine) şi mai îmi fura şi din timpul meu preţios în fiecare zi cam jumătate de oră... Aşa că o să scriu pe la sfârşit de săptămână sau atunci când am chef...
Luni am fost la şcoală... nu mai ştiu ce am făcut :D, marţi nu am fost... miercuri (deşi aveam scutire) m-am dus la şcoală pentru că aveam istoria şi am crezut  că mă ascultă să-mi pună şi mie în sfârşit notă... :-L. Mi-a pus-o din părţi... Joi cică recapitulare pentru teza la bio pe care am dat-o vineri. M-a scos la info la tablă, dar nu ştiu dacă mi-a pus notă... Joi am avut româna şi trebuia să ne aducă profa lucrările... Nu ni le-a adus, ni le-a adus vineri.
Vineri trebuia să dau lucrare la mate, nu am dat... o să dau luni (mâine). La a doua oră de fizică am dat teză la biologie. A stat profu' de fizică cu noi... şi de aici se subînţelege că nu a fost persoană care să nu copieze, măcar un cuvânt. Mi-am corectat teza să văd dacă scrisesem ca în caiet... şi scrisesem... :>. Iar la română ne-a adus lucrările. Am luat 10!!! :D

    În rest... vineri o să dau teză la mate. Îmi e frică. Vreau notă peste 5, dar până vineri mai e şi marţi... şi marţi am ora supremă... chimia. Am dat lucrare şi trebuie să le aducă... Uf, peste 4.5, atât vreau.
Pe urmă teza la info... într-o miercuri, iar prin decembrie teza la română... şi gata şi cu tezele pe semestru' ăsta.

    Într-o seară m-au întrebat ai mei la ce facultate vreau să merg. După şocul pe care l-au avut la auzul "Eu nu vreau la armată"... apoi a urmat şocul pentru mine: "De ce tocmai la Bucureşti, când poţi merge la Galaţi?"... Serios??? Galaaaţi?!!! Eu vreau cât mai departe... Cică: "Păi cât dai  pe drum până la Bucureşti, trăieşti o lună la Galaţi.". A urmat încă un şoc pentru ei: "Păi ce... ori vin în fiecare week-end acasă?" Îi mai las să-şi revină din şoc.. şi apoi le mai repet până le intră bine în cap că eu nu vreau la Galaţi. De fapt, nu-mi place nici măcar oraşul...

    Citeam pe blogu' lu' Flori că la ea merge totul prost. Şi mi-am adus aminte de clasa a IX-a. Pentru mine clasa a IX-a, mai exact primul semestru, a fost un dezastru. De ce? În clasa a IX-a am luat primul 3. La ce? La mate :|. În aceeaşi zi am mai luat şi un 4 la chimie :| :|. Peste câteva zile am luat un 3 la franceză... Mă scosese la tablă să scriu verbul "avoir" la prezent... şi de frică am uitat. Cât de aiurea. Poate că dacă era ceva greu nu mă enervam aşa... dar atunci îmi venea să mă strâng de gât. Şi, ca totul să fie frumos... am mai luat şi un 4, tot la franceză :-L.
Eeehh... dar îmi aduc aminte că prima mea notă la info a fost 10 :>. Am fost singura care luase atunci 10. Prima lucrare... Algoritmi... Ehh...
E irelevant să mai zic că am luat şi în clasa a X-a 3 la mate :D... şi 5 în teza de pe semestrul II la română :-L.
Dar tot în clasa a X-a am luat şi 8 la chimie :>. Nu cred că am luat 8 la chimie nici în generală :)). Am luat 8 în lucrare... că am mai luat apoi un 9 pe portofoliu (ca mai toţi), asta nu se pune :D.
Anul ăsta am început... cam cu ambele picioare :)).
Păi la mate am un 6, un 4... şi o viitoare notă (mâine dau lucrare).
La română am un 8 şi un 10.
La engleză când am dat testarea iniţială şi am luat 4... (ca mulţi alţii :D) şi cică ne-o va trece în catalog...
La franceză am un 4 dintr-o lucrare (a se înţelege că 4 e notă mare... pe lângă cârdul de 2 şi 3... chiar şi 1.05...).
La fizică nu am notă (şi asta îmi aduce aminte că tre' să-mi învăţ că vreau să mă asculte).
La chimie nu am notă, încă.
La biologie am un 10, plus teza...
La istorie nu am notă (şi trebuie să-mi învăţ :-L).
La sport... nu am notă, sper.
La geografie am 10.
La economie am 7 :-L... problema mă-sii...
La religie, religioasa de mine, a luat cea mai mare notă în lucrare, adică 8 :>, dar o să ni le mărim. Ce naiba, 8 la religie?!
Iar la info am un 9 şi un 8...
Aşa că trebuie să iau note mari la: mate, chimie, franceză, engleză. În rest e bine, zic eu... :)

     Şi nu e un capăt de lume notele proaste la mate... Au fost alţii cu note şi mai proaste şi au trecut. La info au trecut toţi... la chimie un 3 şi cu un 6... sau un 4 cu un 5... :).
Păcat că unii care nu învaţă, nu au niciun stres... nu acordă nicio importanţă şcolii şi au o grămadă de 3 şi 4, într-un final tot trec... şi trec fără să se streseze...

Un comentariu:

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.