miercuri, 14 noiembrie 2012

Bălării

     La, la, la... vine, vine primăăăvaaraaa... peste câteva luni. Nu-mi palce frigu', îl urăsc...
Şi cum sunt eu şi dau dintr-una în alta... mă enervează că atunci când încerc să intru pe numite bloguri (numai la bloguri am întâlnit asta până acum) îmi apare mesajul ăsta "Warning - visiting this web site may harm your computer!" (şi pe chrome şi pe firefox, deci nu vă mai legaţi de chrome..:-L). Acum întrebarea mea e: numai mie îmi arată chestia asta sau mai e populaţie la care le apare aşa? Eu sper să mai fie, nu vreau să fiu eu unica... 
    După o temă dictată la lumina telefonului mobil că era întuneric pe hol, a urmat informatica unde ne-a dat ca temă o problemă: "Fie structura <<personal>> care cuprinde un grup de 100 de persoane cu următoarele atribute: sex..." un murmur se auzi în toată clasa când a fost dictat cuvântul "sex". Da mă dă... sex feminin sau masculin... nu actu-n sine.
    Mai voiam să mai scriu ceva, dar am uitat... oricum nu era nimic important... 

6 comentarii:

  1. si eu imi doresc vacanta, zilele astea sunt stoarsa de puteri ...si eu am avut un fel de info azi, ma rog sora lor mai mica ticulet ...uff...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Vacanţă pe 21 decembrie, dacă zic bine. E grea perioada asta pentru că e perioada cu tezele :-L.

      Ștergere
  2. Hey, Summer, come back! - Mai ales că în şcoală n-avem căldură...
    Eu nu primesc mesaje de genul, regret că nu te pot ajuta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, nouă ne-a dat căldură :), chiar dacă liceul făcea parte din şcolile care nu vor primi căldură.
      În legătură cu problema, da... se pare că nu numai mie îmi apărea.

      Ștergere
  3. Și mie îmi apare chestia cu ”Warning - visiting this web site may harm your computer!” și ceva cu malware..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu doar sper să nu mi se întâmple şi mie la fel... că habar nu am ce să fac :D.

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.