marți, 13 noiembrie 2012

* Fără titlu *

     Mă forţez să scriu... să termin de scris ceva... să fac ceva, să mă concentrez. Nu zic că şcoala e de vină... şi nici timpul, ci eu. E o problemă cu mine... Am dreptate, nu?
Ştiu, ştii, ştim,
Ce?
Cu răbdare orice...
Nu mă plâng, nu exagerez... De scris am ce scrie, doar că nu vreau să mă forţez. Trebuie să vină de la sine. De multe ori mi-am propus să dispar de aici pentru o vreme, să stau liniştită, să stau la discuţii interminabile cu mine... să-mi vină idei pentru noi postări, să aflu anumite lucruri despre mine, să mă înţeleg pe mine apoi să le cer celorlalţi să mă înţeleagă.
Poate că o să dispar de aici din cauza unor probleme ce nu ţin de mine (calculator stricat, lipsă internet, deplasări prin alte colţuri...), dar eu vreau să dispar (şi nu numai de aici, ci de peste tot) pentru că vreau să văd cât rezist fără internet, vreau să văd dacă îmi pot rezolva anumite probleme în linişte... acordându-mi timp mie, sufletului meu...
Nu, nu am păţit nimic. Nu are legătură cu nimeni şi cu nimic, nu e nimeni şi nimic vinovat de faptul că vreau să dispar de aici, ci eu încep să cred că am o problemă. Când îţi zice o persoană că eşti nebun, zici că el e nebun... Deja când îţi zic mai mult persoane, te duci să te cauţi... 
Nu ştiu când anume voi dispărea... sau dacă voi dispărea.
Acum ceva vreme voiam să şterg blogul. Aşa îmi venise mie...


   "Probabil voi renunţa la blog... şi poate finalul e mai aproape ca oricând. Nu oblig pe nimeni să-l citească, nu oblig pe nimeni să-mi comenteze... nu oblig pe nimeni nimic.
Sunt plângerile mele, iar asta e din nou o plângere la adresa mea... Nu vreau să supăr pe nimeni [...]
Aici încerc să fiu cine vreau să fiu cu adevărat, dar din păcate nu pot fi aşa şi în realitate...
Sunt o regină a dramei care pune la suflet orice mic cuvânt. [...] E mai bine dacă-mi păstrez plângerile în sufletul meu, cel puţin vă scutesc de aberaţii inutile..."

     Repet, faptul că într-o bună zi (cu soare şi cu stele) o să dispar de aici... nu are legătură cu nimeni şi cu nimic. Şi nici postarea asta nu are nicio legătură cu nimeni şi cu nimic. Înţeles? Sper...

Să spuneţi merci, fanii mei, că v-am anunţat din timp şi că nu o să vă las cu ochii în soare... Aroganţe specifice mie :P.
Hmm... deşi am pus * Fără titlu *, de fapt i-am pus un titlu...

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.