vineri, 9 noiembrie 2012

A... zi de şcoală

     Ziua de azi a început extraordinar de bine cu două ore de mate. Lucrare. Tras bileţel, 4 exerciţii... şi cum se ştie că eu îs tare "norocoasă" la chestii d'astea cu bileţele... mi-au picat nişte exerciţii că de nervi îţi venea să rozi pixu' cu pastă cu tot. O... cineva (nu, nu eu şi nici Flory şi nici alde Spy) ţinea caietul deschis sub bancă. I-a spus profu' de 2 ori să închidă caietu'... Da, a luat 6... :|. Repet: "Prost să fii, noroc să ai". Şi chestia cu bileţelele nu mi s-a părut corect. De ce? Pentru că în bileţelu' lu' unu' (deşi a luat 3) avea un exerciţiu care se rezolva în maxim 3 rânduri şi pe care ştiam să-l fac :-L. Păi să nu te enervezi..?!!! Aaa... şi mă mai face şi de râs profu'. Corecta lucrările şi ajunge la a mea şi mă întreabă: "Radical din 9 face 6?"... Eu mă uit la el ciudat, pentru că ştiam că nu scrisesem niciun radical din 9... şi aşa şi era. După ce ne-a dat lucrările să le vedem... m-am uitat să văd şi eu care radical din 9... Desigur că nu era niciun radical din 9 :|, că nu uit chiar aşa de repede. Era aşa:  Δ = 0²+4*1*(-9)... după matematica mea dă -36... iar radical din -36 e 6... NU?! De unde naiba radical din 9???? Şi mi-a mai şi corectat... mi-a trecut 3 în loc de 6 ăla al meu... Mda...
După mate, fizică. Ne-a predat "undele magnetice".
Profu': "Atunci când aruncaţi cu o piatră în apă... sau daţi cu bâta-n baltă se formează nişte unde."
X: "Daa... se zgâlţâie balta."
A trecut şi a doua oră de fizică, româna. M-a ascultat şi am uitat ce am învăţat :|. Şi le ştiam. Am martori...
Dar atunci când profa te încurcă şi te întrerupe la fiecare 3 cuvinte... iar tu te chinui să zici o idee... normal că uiţi... şi iar te gândeşti... La un moment dat face profa un soi de glumă d'aia la care, din câte am observat eu, a râs doar ea :|... şi îmi zice mie: "Nu guşti glumele sau... nu ai prins-o?". După ora asta am rămas cu o repulsie faţă de profă... 1. Are prostul obicei de a te întrerupe... 2. Uneori face nişte glume la care doar ea râde. Aaa... dar dacă o întrerupi tu pe ea... iese dracu' la suprafaţă şi pune un bot de o ţine câteva ore...

Mda... ce să mai zic. Iubesc sistemul de notare şi subiectivitatea unor profi!

Un comentariu:

  1. Stii dupa ceea ce ai scris tu , ma buur nespus de mult ca nu mai am matematica ....se mai intampla sa ai si zile proaste ...imi place ceeacee aici, desi profii sunt afurisiti uneori

    RăspundețiȘtergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.