vineri, 23 noiembrie 2012

Totul e la reducere!

    Eu nu o să-i înţeleg niciodată pe oamenii ăştia... Bine, acum să nu vă gândiţi cumva că sunt vreo ciudată, extraterestră cu 4 capete care se uită cu un singur ochi la oameni... Eu nu înţeleg altceva. Cum se face că deşi populaţia se plânge că n-are bani, că e criză... că vine iarna şi tre' să pună bani deoparte pentru întreţinere... pentru copilu' de la facultate, pentru Crăciun... pentru mai ştiu eu ce... Deci cu toate că se plâng că nu au bani, atunci când se anunţă o reducere, ceva... parcă zici că e sărbătoare.
    Da, Black Friday. Cum e omu', el e încântat şi de cea mai mică reducere.
"Vaaii... e reducere la gumă de mestecat... Vaaii e douăşcinci de bani o gumă. Daţi-mi de un leu... nu, de doi. Să am dacă tot e la reducere."
"Mărio, io-te fă oale. E la juma' de preţ. Hai sî luăm..."
"Ioane, e reducere la şosete. Trei la trei lei."
Când se anunţă o reducere parcă zici că-s posedaţi unii. Numai reduceri văd în faţa ochilor.
"Uăăăăă!!! Băăăă... dă-i drumu'. Io l-am văzut primu'. Io măă...!!! Dă-i drumuuuu că te strâng de gât." (Dap, cam aşa îmi imaginez eu că reacţionează unii atunci când altcineva pune mâna pe ceea ce doreau ei să cumpere).
Eu nu ştiu de unde scot oamenii ăştia bani ca să-şi cumpere atâtea. Probabil au pus deoparte încă de la începutul anului, poate au făcut împrumut în bancă, poate s-au împrumutat de la rude...poate au strâns banii la saltea.
"Ilianoo... scote banii de la saltea că anunţă ăştia reduceri."
     Da, sunt bune reducerile... nu zic nu. O reducere de câteva milioane la electrocasnice e numai bună... mai ales reduceri la aparatele foto :-<.

Reducere şi la jucării:


Ce de copii fericiţi şi ce de părinţi plini de bani gata să satisfacă toate poftele copiilor. Eu mă tot întreb... oare câte jucării au fost în stoc?!!
Reduceri şi la cărţi:

A se observa cât de interesaţi au fost oamenii de "Civilizaţii antice"... sau poate au văzut ditamai reducerea şi au zis că nu le-ar strica o asemenea carte în casă, că doar e la reducere... ce reducerea mă-sii!
Unele site-uri nu au mai suportat atâta tămbălău şi au cam cedat:



Of, nu o să înţeleg lumea... Mai e puţin şi vine Crăciunul. Oamenii se vor plânge că nu au bani, dar: "Ehh... nu prea am avut bani prea mulţi, dar cum am putut şi noi am cumpărat 2 porci, 100 l vin, ţuică, 2 baxuri de suc, 4 de apă plată, 3 baxuri de apă minerală... Am făcut 150 de sarmale, am cumpărat vreo 10 cozonaci, am făcut vreo 5 platouri cu prăjituri...  Asta e, îi criză... N-avem ce face, ne descurcăm şi noi cu ce avem.", cam aşa cred că vor suna răspunsurile atunci când un reporter îi va întreba pe oameni: "Cum v-aţi pregătit pentru Crăciunul acesta?"

Ce să mai zic în rest? La cât mai multe reduceri, nu? Sau la cât mai mulţi bani? Eh, alegeţi voi.



Acest post e şi el la reducere... 

2 comentarii:

  1. Am dat de reclama ''Black Friday'' de cel putin 20 de ori in ultimele zile. Sincer, nici nu m-aim interesat despre ce e vorba, habar n-am ce se intampla. Oricum n-ai loc sa te misca, ca toata populatia orasului se duce fix acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mari reduceri, mari reduceri peste tot. Îmi imaginez şi eu ce de lume e prin mall...

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.