luni, 5 noiembrie 2012

A... zi de şcoală

Mai pe scurt că mă stresează chimia.

Azi mate. 2 ore... Îmi făcusem tema, deci fără teamă.... bla, bla, bla... 2 ore luunnggii de analiză (şi tre' să şterg şi tabla cu Floarea o săptămână... măcar de aveam apă caldă :-L ). Pentru mâine la algebră avem ditamai tema. Am încercat (adică M. a încercat) să-l convingă pe prof' să facem şi mâine tot analiză că miercuri dăm lucrare... dar profu' nu şi nu...
M.: "Haideţi domnu'... facem mâine tot analiză că avem de învăţat la chimie... şi e şi tema mare la algebră..."
Profu': "NU, mâine veniţi cu tema la algebră."
După mate, română... Vineri dăm lucrare :-L. Din ce? Întrebări din Balta Albă... Unde, când, cum, ce... n-am înţeles ce ne dă mai exact.
După română, info. Am încărcat un program... La execuţie desigur că nimeni sau doar câţiva şi-au adus aminte să dea o valoare (1, 2....etc..) şi s-au băgat direct la scris text (adică "ajsdajdajdadhas"). S-a apăsat enter... şi au început să chiţăie calculatoarele. Dacă-i mai dăştept decât dăştepţii din faţa lui...
n=5
ana
are 
mere
ciresel
vine
anaaremerecireselvine
.....
n=5
hai
sa 
facem
sarba
S.: "Eee... să o faci pe mă-ta..." (Respectivei i se mai zice şi Sârba).
Economie. Lucrare. Desigur că ochii noştri în caiete erau... (de menţionat că facem economia cu diriga). 
S: "Doamna... da' nu ne-aţi predat utilitatea economică."
.....
Spy 1 către mine: "Aia... aaiiiaaa... prin însumarea algebrică..." (recitând din caietul meu)
Diriga de la catedră: "Nu aveţi treabă cu aia..."
După economie... franceza. Când ne duceam spre franceză, profa pleca cu un cârd de draci...
Profa: "Să nu credeţi că plec. Mă întorc."
Ghinonişti mai suntem.
La franceză avusesem ca temă de scos cuvintele dintr-un text. A venit profa la oră. A pus-o pe Simona să citească şi să traducă o bucăţică din text.
Profa: "Nu ştii... Notează!!!"
Culmea e că ea scosese cam vreo 90 de cuvinte dintr-un text de o pagină... 
X: "Doamna... ce-i aia... boto*?" (bateau* = barcă)
Profa: "Nu e boto mă..."
....
X: "Voie routièr..."
Profa: "Avion..."
Un alt X dând din cap afirmativ...
....
Profa: "Care e cel mai rapid mijloc?"
X: "TGV..."
Un alt X: "TGV cu 1000 km la oră... mda... merge TGV cu 1000 km..."
Un alt X: "În linie dreaptă şi la o curbă zboară..."
Suntem cei mai franţuzi ;;).

Să prezint planul de lucrări pe săptămâna asta:
Luni: economie (am dat)
Marţi: chimie (doamne ajută... peste 4,5)
Miercuri: mă ascultă sau dau lucrare la istorie
              dăm lucrare la mate (tot peste 4,5... )
Joi: încă nu s-a anunţat nimic
Vineri: la română
Bestială săptămâna asta!
Mai e puţin şi încep tezele. :(





4 comentarii:

  1. Ai spus pe scrut..:))Numai pe scurt a fost.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din râs şi din scris greu mă opreşti :)).
      Semnat: Lucy

      Ștergere
  2. Si noi dam la teste saptamana asta..:((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi dăm, că intrăm în teze şi se termină şi semestru :(.
      Suntem stresaaaţţţiii!!! Revoluţie! :))

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.