luni, 26 noiembrie 2012

Prima zi de închisoare

Da, iar scriu despre şcoală... da' doar azi şi vineri (poate). Azi voiam doar să mă "laud" că a fost prima zi în care ni s-au închis porţile liceului.
"Liceu, - cimitir închisoarea
Al tinereţii mele - "
(G. Bacovia - Liceu)
Partea bună e că nu ne-a cerut nimeni carnetele de note la poarta şcolii închisorii. Era doar Bigi (BGS) pe acolo... în gândul meu: "nu mi-l cere, nu mi-l cere, nu mi-l cere". Şi nu, nu a dorit să vadă niciun carnet de note.
Azi din cauza porţilor închise unii nu au mai suportat stresu' care-i presa şi ca să se descarce s-au bătut. Puşti de clasa a IX-a. Abia au ieşit şi ei din şcoala generală şi se dau cocoşi...
La info profa: "În urma execuţiei secvenţei s-a afişat succesiunea de caractere... p steluţă, r steluţă, o steluţă, b steluţă, a steluţă, steluţă, steluţă... e steluţă." (adică aşa p*r*o*b*a***e*, mai jos având variante care erau cam aşa "proba*e", "*p*r*o*b*a***e*", "proba e", "p*r*o*b*a*e*")
A repetat cuvântul "steluţă" de cel puţin 20 de ori în vreo 5 minute... Enervant!!
X: "Doamna, ne-aţi tâmpit cu steluţa. O să visăm numai steluţe."
În ora de franceză, profa a dat vreo 6 telefoane că-i plecaseră nişte draci de la ea din clasă acasă deşi mai aveau 2 ore. Şi a sunat profa pă mămiţica şi pă tăticuţu' lu' copiii chiulangii, iar unu' din părinţi a zis că nu-i adevărat... îngeraşu' lui nu a chiulit, ci l-au trimit acasă că nu mai făceau ultimele ore. Ai naibii elevi... ce mint mă, ce mint...
La română profa vrea ca toţi ochii să fie aţintiţi sprea ea. În timpul orei a trecut cineva pe lângă fereastră, iar cum catedra e lângă fereastră... îţi mai fug ochii...
Profa către un coleg: "E mai important cine trece pe afară? Nu e important ce zic eu aici?"
Dar toată clasa a văzut că şi ea s-a uitat pe fereastră, dar să trecem peste.
Eh... şi cam aşa-i cu închisoarea. Cei mai afectaţi sunt fumătorii şi chiulangii... Eu nu mă regăsesc în nicio categorie din astea două, dar tot nu-mi place ideea cu porţile închise.
O să povestesc vineri (poate) cum a decurs săptămâna porţilor închise :).

Azi mergeam eu aşa... frumos şi elegant pe stradă încălţată cu ghetuţele mele roşii, blugi şi paltonul jumătate roşu, jumătate negru... Şi aud o fetiţă în spatele meu: "Mami, vleau şi eu haină ca aia... să fiu cufiţa oşie... şi ghetuţe la feeeelll..." 
E a doua oară când aud că fetele de vreo 3-4 ani vor să se îmbrace ca mine, adică în "cufiţa oşie"... ceea ce mă pune pe gânduri. Oare câţi ani îmi dă mie lumea? :-?

6 comentarii:

  1. O sa-mi aduc aminte de ziua asta ..e prima data de cand suntem la liceu cand ni s-au inchis portile si cand profa de franceza a atins viteza sunetului cu glasul ei..:))Frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahh,la noi in scoala s-au facut legitimatii. Daca o uiti acasa nu intri la ore.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi la şcoală cică s-ar intra cu carnetu'... azi nu a vrut nimeni să-mi vadă carnetul :D.

      Ștergere

Zâmbeşte şi tastează!

 
Copyright (c) 2010 Zdrăngăneli and Powered by Blogger.